به‌زودی از ۲ پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران تهران بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران شهید سلطانی و غنی‌آباد در مناطق ۱۸ و ۲۰ مهرماه سال جاری تحویل بهره‌بردار شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین اظهار کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران شهید سلطانی و غنی‌آباد در مناطق ۱۸ و ۲۰ شهرداری تهران از مرز ۹۰ درصد فراتر رفته است و پیش‌بینی می‌شود این پایگاه‌ها مهرماه امسال در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی مربوط به نصب چراغ‌های روشنایی سالن، اجرای عملیات مربوط به کف‌سازی، رنگ‌آمیزی قسمت اداری، اجرای سقف کاذب، تجهیز و تکمیل موتورخانه و نصب سایر تجهیزات تاسیساتی در دستور کار تکمیل این سوله‌ها قرار دارد، افزود: تاکنون عملیات اجرای کابل کشی روشنایی سالن، کانال هواکش، سرویس‌های بهداشتی، عایق موتور خانه و سالن کنفرانس، کابل کشی اعلام حریق و اجرای سنگ اتاق دیزل به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: حسب درخواست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران هم اکنون احداث پنج پایگاه در مناطق یک، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در دستور کار قرار دارد که از این میان سوله‌های مناطق ۱۸ و ۲۰ به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 604923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.