لینک قرعه کشی ایران خودرو + زمان اعلام اسامی و نتایج در سامانه یکپارچه

قرعه کشی ایران خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو برگزار و زمان اعلام اسامی برندگان و نتایج فروش خودرو سایپا و لاماری ایما اعلام شد.

به گزارش ایمنا، مراسم قرعه کشی سامانه تخصیص خودرو، بیست و یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور نهادهای نظارتی انجام شد. ثبت نام این طرح از روز چهارشنبه مورخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز و تا ساعت ۱۶ روز شنبه نوزدهم شهریور ماه ادامه داشت.

خودرو یکپارچه

ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com/public/home امکان پذیر است.

ثبت نام ایران خودرو

ایران خودرو در سومین مرحله از تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه در فروش فوق‌العاده خود ۶ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XUTP ، پارس TUS و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و در پیش فروش ۴ محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربور شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه کرده است.

لینک قرعه کشی ایران خودرو + زمان اعلام اسامی و نتایج در سامانه یکپارچه

سایپا ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا، در فروش فوق العاده بدون قرعه کشی کوییک.اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ عرضه کرد و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه داشت.

شش محصول شاهین، ساینا. اس، کوییک.اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲ در دو طرح فروش یک‌ساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بدون قرعه کشی عرضه می‌شود.

در این طرح، فقط فروش فوق‌العاده خودرو ساینا. اس از طریق قرعه‌کشی عرضه می‌شود و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش بدون محدودیت قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

پیش فروش لاماری

شرکت آرین پارس موتور نیز در این دوره محصول لاماری ایما را به روش قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو جهت بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی https://www.ikco.ir/ است.

قیمت ایران خودرو

خودرو قیمت (تومان) موعد تحویل
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۳۹۸.۳۶۴.۰۰۰ ۳ ماهه
پارس TU۵ ۱۷۶.۸۴۵.۰۰۰
پارس سال ۱۶۵.۸۲۹.۰۰۰
سورن پلاس (جدید) ۲۶۱.۳۸۹.۰۰۰
رانا پلاس (پانوراما) ۲۲۸.۵۴۰.۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۲ ۱۵۰.۳۱۰.۰۰۰

موعد تحویل ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز خواهد بود.

قرعه کشی ایران خودرو

بر اساس آمارها بیش از ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار نفر در مرحله سوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه شرکت کرده بودند که از این تعداد ۹۷ درصد متقاضی محصولات ایران خودرو و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند. ۳۶۴ هزار و ۸۳ نفر یعنی معادل ۵ و چهار دهم درصد متقاضی طرح جوانی جمعیت و ۱۲۴ هزار و ۵۶۹ نفر معادل، یک و نه دهم نفر، متقاضی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بوده‌اند.

لینک قرعه کشی ایران خودرو + زمان اعلام اسامی و نتایج در سامانه یکپارچه

شرکت کنندگان فروش فوق العاده خودرو

محصول تعداد شرکت کنندگان ظرفیت شانس برنده شدن
لاماری ایما ۷۳.۴۹۹ ۱۵۳ ۱ به ۴۸۰
۲۰۶ تیپ ۲ ۱.۵۶۶.۲۴۶ ۵۰۰ ۱ به ۳۱۳۲
پارس TU۵ ۲.۲۸۵.۱۶۱ ۱۰۰۰ ۱ به ۲۲۸۵
پارس سال ۱.۱۸۳.۳۹۸ ۴۰۰۰ ۱ به ۲۹۵
دنا پلاس اتوماتیک ۲۷۷.۷۹۳ ۵۰۰ ۱ به ۵۵۵
سورن پلاس ۲۴۸.۹۹۱ ۳۲۵۰ ۱ به ۷۶
رانا پلاس ۲۶۲.۷۷۳ ۲۵۰ ۱ به ۱۰۵۱
ساینا S ۷۱.۵۷۵ ۹۱۰۸ ۱ به ۷

اسامی برندگان ایران خودرو

در این مرحله از فروش خودرو برای محصول لاماری ایما ۷۳ هزار و ۴۹۹ نفر، برای ۱۵۳ دستگاه خودرو و پژو ۲۶ تیپ دو یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۴۶ نفر برای ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

در محصول پژو پارس ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۱۶۱ نفر برای ظرفیت یک هزار دستگاه، پارس سال یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۹۸ نفر برای ظرفیت ۴ هزار دستگاه، دنا پلاس اتوماتیک ۲۷۷ هزار و ۷۹۳ نفر برای ظرفیت ۵۰۰ دستگاه، سورن پلاس ۲۴۸ هزار و ۹۹۱ نفر برای ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه، رانا پلاس ۲۶۲ هزار و ۷۷۳ نفر برای ظرفیت ۲۵۰ دستگاه و ساینا ۷۱ هزار و ۵۷۵ نفر برای ظرفیت ۹ هزار و ۱۰۸ دستگاهی در سامانه فروش ثبت نام کرده بودند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نتایج قرعه‌کشی به شرط اخذ استعلام‌ها، امروز _سه شنبه بیست و دوم شهریورماه_ مشخص و در سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو بارگذاری خواهد شد. برندگان طرح خودروهای فرسوده نیاز به استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت دارند و اطلاعات برندگان طرح جوانی جمعیت از طریق استعلام از سازمان ثبت احوال راستی آزمایی می‌شود.

کد خبر 604763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.