بهسازی آسفالت معابر منطقه ۴ در دستور کار شهرداری کرج

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج با بیان اینکه بهسازی آسفالت معابر این منطقه در دستور کار شهرداری است، گفت: محله‌های کم‌برخوردار جزو اولویت‌های مدیریت شهری در توزیع خدمات است و در نهضت آسفالت نگاه ویژه‌ای به این محله‌ها داریم.

سعید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی و ارتقای سطح کیفی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر از جمله اهداف مهم مدیریت شهری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی مناسب در فصول گرم سال، عملیات توزیع آسفالت با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

وی یکی از مهمترین اقدامات منطقه چهار شهرداری کرج را ادامه نهضت فراگیر آسفالت دانست و افزود: در تداوم نهضت آسفالت، عملیات تراش و روکش خیابان رسولی محله حسین‌آباد آغاز شد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج ادامه داد: از آنجایی که ساماندهی معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات از رویکردهای مدیریت شهری است، این عملیات با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است.

وی تصریح کرد: محله‌های کم‌برخوردار جزو اولویت‌های مدیریت شهری در توزیع خدمات است و در نهضت آسفالت نگاه ویژه‌ای به این محله‌ها داریم تا بتوانیم رضایت بیشتر شهروندان را کسب کنیم.

عطایی گفت: بی‌شک تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان زمینه‌ساز توسعه متوازن شهری است و امیدواریم با مشارکت حداکثری شهروندان بتوان گام‌ها را محکم‌تر برای عمران شهر برداشت.

وی با بیان اینکه در راستای اصلاح شبکه محلی معابر، تراش و روکش آسفالت فاز پنج مهرشهر و خیابان ۲۲ بهمن به صورت کامل انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پس از اتمام روکش آسفالت خیابان شهید رسولی، بهسازی معابر کوی فرهنگ در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 604745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.