خارجی‌های پرسپولیس راهی تعطیلات شدند

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تعطیلی لیگ، برای استراحت راهی کشورهای خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با فرا رسیدن فیفادی و تعطیلی لیگ‌های فوتبال، لیگ‌برتر ایران نیز پس از پایان هفته ششم برای دو هفته تعطیل شد تا تیم‌ملی فوتبال کشورمان برای اردو و بازی‌های تدارکاتی راهی وین اتریش شود.

بر همین اساس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ‌برتر، تا روز چهارشنبه تعطیل است و به‌دنبال آن، تعدادی از بازیکنان برای استراحت راهی سفر شدند که در این میان چهار عضو خارجی تیم نیز ایران را ترک کردند.

از میان بازیکنان، شیخ دیاباته برای ادامه تمرینات در تهران ماند. هنانوف برای همراهی تیم‌ملی کشورش در بازی تدارکاتی مقابل تریندادتوباگو راهی تاجیکستان شد. لوکادیا به دوبی پرواز کرد و گیورگی گولسیانی راهی کشورش شد. همچنین په‌په لوسادا مربی بدنساز سرخ‌پوشان نیز راهی سفر خارج از کشور شد و دو دستیار دیگر او، تعطیلات را در تهران می‌گذرانند.

در این بین، یحیی گل‌محمدی، پس از درخشش یورگن لوکادیا مقابل نفت مسجدسلیمان به‌طور ویژه‌تر، سه روز به این بازیکن مرخصی داده است و بر خلاف سایر خارجی‌های قرمزها، باتوجه به اینکه او سطح خود را به دیگر بازیکنان تیم نزدیک کرده، کادرفنی پرسپولیس تمرینات خارج از نوبت را برای او در نظر نگرفته است.

کد خبر 604705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.