پیش بینی بورس فردا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود که روند قیمتی تا سطح یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحد ادامه داشته باشد و برای بازار فردا پیش بینی روند اصلاحی بین پنج تا ده هزار واحد را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اینکه شاخص کل امروز روند منفی در پیش گرفت اما شاهد بهبود روند معاملات در برخی از نمادها بودیم. فولاد مبارکه در گروه فلزی‌ها و خودرو خساپا در گروه خودرویی‌ها روند بهتری را نسبت به روزهای گذشته ثبت کردند، گروه پالایشی نیز عملکرد بهتری را ثبت کرد.

با اصلاح قانون صندوق‌های دولتی پالایش و دارا یکم این دو صندوق رشد بهتری را تجربه کردند و ارزش معاملات بازار بورس نیز به محدوده چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید، شاخص در ادامه روند اصلاحی خود سطح حمایتی یک میلیون ۳۸۰ هزار واحد را در پیش دارد و در مقابل خود سطح مقاومتی یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد که در طی هفته جاری بعید به نظر می‌رسد که بتواند این محدوده را باز پس گیرد، به دلیل رشد بهره بانکی و مبهم‌تر شدن فضای سیاسی پیش بینی می‌شود که روند قیمتی تا سطح یک میلیون ۳۸۰ هزار واحد ادامه داشته باشد و برای بازار فردا پیش بینی روند اصلاحی بین پنج تا ده هزار واحد را خواهیم داشت.

کد خبر 604692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.