جانمایی و استقرار کسبه در بازارچه‌های میوه‌وتره‌بار قزوین

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، گفت: در جلسه‌ای که در محل دفتر رئیس سازمان ساماندهی مشاغل برگزار شد، مقرر شد دست‌فروشان و میوه‌فروش‌های سیار سطح شهر، در مکان‌های مشخص جانمایی و ساماندهی شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، اصغر الهیاری اظهار کرد: شهرداری قزوین در راستای سیاست‌های سازمان ساماندهی و شهرداری، زمین‌هایی را در نقاط مختلف شهر به این موضوع اختصاص داده است تا علاوه بر ساماندهی کسبه، شهروندان نیز بتوانند با طی کمترین مسافت از خدمات آن بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته پس از ساماندهی میوه‌فروشان سیار در سطح شهر شاهد کاهش ترافیک، تصادفات رانندگی و زیباتر شدن منظر شهری بوده‌ایم، افزود: تداوم این وضعیت با همکاری و همراهی شهروندان و مدیریت شهری امکان پذیر است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین با بیان اینکه براساس قانون شهرداری‌ها کسب در معابر عمومی ممنوع است، خاطرنشان کرد: در این جلسه محل استقرار و متراژ مشخص شده به کسبه اعلام شد و شهروندان در صورت مشاهده میوه‌فروش سیار در معابر می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری پیگیری کنند.

کد خبر 604581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.