پیمان‌های شهرداری بوشهر در موعد قانونی تعیین تکلیف شود

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پیمان‌های شهرداری بوشهر در موعد قانونی پیگیری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر بوشهر، خدیجه گرشاسبی اظهار کرد: سه ماه قبل از اتمام قراردادها در شهرداری باید فراخوان مناقصه یا مزایده آن زده شود.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی که از شوراهای قبل وجود داشت، تعیین تکلیف نکردن پیمان‌های شهرداری در موعد قانونی است که باعث مشکلات بسیار زیادی به ویژه در حوزه شرکت‌های تأمین نیروهای خدماتی و اداری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بارها در شورای اسلامی شهر تذکر داده شده است که سه ماه قبل از اتمام مناقصه یا مزایده‌های شهرداری فراخوان آن زده شود که مجبور نشویم تمدید یک ماه یا دو ماهه داشته باشیم.

وی افزود: انتظار می‌رود مدیران مرتبط شهرداری که امور قراردادها را بر عهده دارند، در زمان قانونی تمام امور فراخوان‌ها انجام دهند که باعث نشود دوباره در حوزه منابع انسانی شرکت‌های خدماتی دچار مشکل شویم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: امروز اضافه کار مجموعه کارگران یکی از شرکت‌های خدماتی شهرداری پرداخت نشده و قرارداد شرکت به اتمام رسیده و بازگشایی پاکات نیز انجام نشده است و دوباره باید شورای اسلامی شهر تمدید یک تا دو ماه داشته باشد تا مشکل کارگران شهرداری رفع شود.

وی تصریح کرد از تلاش‌های شهردار بوشهر قدردانی می‌کنم و درخواست می‌کنم، تذکرات لازم به مدیران زیرمجموعه داده شود تا شاهد تکرار این روند نباشیم.

کد خبر 604547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.