نرم‌افزار ارسال ایمیل + برنامه جایگزین جیمیل و امکانات Email

ایمیل یا همان نامه الکترونیکی که اولین بار در سال ۱۹۷۰ اختراع شد، یک سرویس انتقال پیام است که به جای سرویس‌های پستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، ایمیل یا یا همان پست الکترونیک به روش ارسال نامه با استفاده از اینترنت گفته می‌شود. Email مخفف عبارت Electronic Mail است. با استفاده از ایمیل می‌توانید هر نوع پیامی را به صورت‌های مختلف متنی، صوتی و تصویری ارسال نمائید. برای داشتن ایمیل باید از خدمات سرویس دهندگان ایمیل استفاده کنید.

حجم محتوایی که توسط ایمیل ارسال می‌شود، محدود است. با استفاده از ضمیمه کردن می‌توانید فایل‌های موردنظر را به ایمیل اضافه و ارسال کنید. برای خواندن ایمیل‌های دریافتی نیز می‌تواند با ورود به بخش Inbox یا صندوق ورودی تمام ایمیل‌ها را مشاهده کنید. اولین بار پیامی الکترونیک از سمت فردی بنام Tamlinson و با استفاده از نشان اتساین (@) و مشخص نمودن نام گیرنده با آن، از طریق اینترنت ارسال شد.

نرم‌افزار ارسال ایمیل + برنامه جایگزین جیمیل و امکانات Email

نرم افزار Microsoft Outlook

با یک رابط ساده و مینیمالیستی، مدیر ایمیل از مایکروسافت این یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی جیمیل است. برنامه کاربردی است ساده و مرتب. دارای ویژگی‌های جالبی مانند a تقویم یکپارچه به طوری که ما رویدادهای خود را مدیریت می‌کنیم که با موبایل اندرویدی ما نیز هماهنگ است.

از طرفی عملکرد تعیین کننده‌ای دارد که این اپلیکیشن را در این لیست قرار می‌دهد. در سه گزینه‌ای که در زیر ظاهر می‌شود یکی با نماد the وجود دارد ذره بین. در آن، ما به آن دسترسی خواهیم داشت آخرین فایل‌ها و مخاطبین، در صورتی که این عناصر باید به یک ایمیل پیوست شوند. یک عملکرد بسیار مفید که در وقت ما صرفه‌جویی می‌کند.

نرم افزار Zoho Mail

Zoho از سال‌های دور تحت نام دیگری فعالیت داشت و بعد از تغییر نام در سال ۲۰۰۶ مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف آنلاین خود را ارائه کرد. سال ۲۰۰۸ نیز سرویس ایمیل این شرکت عرضه شد که از بسیاری جهات شبیه به Gmail بود. این سرویس بدون تبلیغات بوده، خیلی سبک کار می‌کند و ظاهر تمیز و مدرنی دارد،بسیار امن است، ۵ گیگابایت فضای رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود و همچنین شما به ابزارهای آنلاین این شرکت همچون Google Docs، دسترسی خواهید داشت. در مجموع اگر از کاربران قدیمی Gmail باشید و به دنبال یک گزینه‌ی عالی برای جایگزینی آن می‌گردید Zoho Mail گزینه مناسبی است.

نرم‌افزار ارسال ایمیل + برنامه جایگزین جیمیل و امکانات Email

نرم افزار Hushmail

Hushmail یک ایمیل تحت وب است که در آیفون، اندروید و بلک‌بری از طریق IMAP و POP کار می‌کند. با Hushmail رمزگذاری داخلی، بدون تبلیغات و ۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید نام دامنه زیر را انتخاب کنید: @ hushmail.com، @ hushmail.me ، @ hush.com ، @ hush.ai و @ mac.hush.com.

نرم افزار Mail.com

Mail.com یک سرویس رایگان است که به شما امکان می‌دهد بیش از ۲۰۰ دامنه را انتخاب کنید. شما می‌توانید دامنه‌ای مرتبط با حرفه خود (به عنوان مثال @graphic-designer.com)، سرگرمی‌های خود (به عنوان مثال @petlover.com)، فناوری (به عنوان مثال @techie.com) و غیره ایجاد کنید. Mail.com همچنین با فضای ذخیره‌سازی نامحدود، فیلترهای اسپم، آنتی‌ویروس، ادغام تقویم، گردآورنده نامه (Mail Collector)، سرویس تلفن همراه و پیوست‌های ۵۰ مگابایتی همراه است.

Mail Collector ویژگی است که به شما امکان می‌دهد از طریق حساب Mail.com خود از همه سرویس‌های ایمیل خارجی(از طریق دسترسی POP) پیام ارسال و دریافت کنید. این سرویس از جیمیل، Hotmail و Yahoo پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار ارسال ایمیل + برنامه جایگزین جیمیل و امکانات Email

نرم افزار GMX

GMX صاحب Mail.com است. بنابراین انتظار چند ویژگی مشابه مانند Mail Collector ، ذخیره نامحدود ایمیل و پیوست‌های ۵۰ مگابایتی را از GMX داشته باشید. GMX فقط از دامنه @gmx.com استفاده می‌کند اما به شما امکان می‌دهد ویجت‌ها را برای دسترسی سریع به فیسبوک، توئیتر و موارد دیگر از حساب ایمیل خود به صفحه اصلی اضافه کنید. در صورت نیاز به انتقال پرونده‌های بزرگ‌تر، می‌توانید از ویژگی FileStorage امن GMX استفاده کنید.

GMX همچنین از یک ماژول ضد اسپم پیچیده برای مسدود کردن ایمیل‌های اسپم استفاده کرده و ورودی شما را از نظر ویروس و تروجان اسکن می‌کند. چندین سیستم پشتیبان گیری مختلف برای امنیت داده‌های شما و فضای ذخیره‌سازی ۲ گیگابایتی اضافی برای ذخیره اسناد، تصاویر و فیلم‌ها نیز در این سرویس وجود دارد.

نرم افزار Inbox.com

با Inbox.com ، پنج گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای ایمیل، محدودیت پیوست ۵۰ مگابایتی، یک ماژول عکس خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به راحتی ذخیره، سازمان‌دهی کرده و با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. این سرویس یک سازمان‌دهنده یکپارچه برای کمک در افزایش بهره‌وری نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.

این سرویس همچنین شامل تقویم، یادآوری‌ها و مدیریت وظایف به علاوه ویژگی یادداشت‌هایی است که برای لیست‌ها، ایده‌ها و موارد دیگر بسیار مناسب است. تمام پیام‌های شما به طور خودکار از نظر اسپم، ویروس و نرم‌افزارهای جاسوسی اسکن می‌شود تا همیشه از شما محافظت کند. به علاوه، هیچ اسکن ایمیل برای اهداف تبلیغاتی وجود ندارد. اگر می‌خواهید اعلان ایمیل‌های جدید را دریافت کنید، می‌توانید نوار ابزار Inbox.com را با Email Notifier نصب کنید.

نرم‌افزار ارسال ایمیل + برنامه جایگزین جیمیل و امکانات Email

نرم افزار Yandex

Yandex با ۳ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دیسک Yandex به شما آدرس ایمیل @ yandex.com رایگان می‌دهد. اگر چند مرحله ساده مانند نصب برنامه ویندوز، بارگذاری یک یا دو پرونده یا معرفی آن به دوستان را انجام دهید، می‌توانید ۷ گیگابایت بیشتر دریافت کنید. Yandex در روسیه محبوب است اما به ۹ زبان دیگر از جمله انگلیسی نیز دسترسی دارد.

برخلاف سایر موارد موجود در این لیست، Yandex به شما امکان می‌دهد با استفاده از دسترسی POP یا IMAP ایمیل‌های خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید ویژگی وظایف و RSS را فعال نمائید تا بتوانید RSSهای خود را از همان رابط بخوانید. Yandex همچنین در iOS و اندروید یا به عنوان نسخه موبایل سایت موجود است.

نرم افزار iCloud Mail

برای کاربران iOS و macOS و طرفداران مینیمالیسم، iCloud Mail یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل عالی است. این سرویس ایمیل اپل به شما امکان می‌دهد از طریق Apple ID خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و از طریق آن به iTunes و App Store دسترسی پیدا کنید. این سرویس ویژگی‌های شگفت‌انگیز بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشه بایگانی اسپم و آرشیو بسیار کارآمد، ایجاد لیستی از فرستنده‌های VIP که ایمیل‌ها و داده‌های آن‌ها در پوشه‌های خاص جمع‌آوری می‌شود، احراز هویت دو عاملی و پشتیبانی از همه دستگاه‌های اپل اشاره نمود.

با این وجود هنگام استفاده از iCloud Mail، موارد منفی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، میزان فضای ذخیره‌سازی رایگان (۵ گیگابایت) کم است و هزینه خرید فضای ذخیره‌سازی اضافی گران است. همچنین، برای کسانی که به محیط iOS عادت ندارند، رابط کاربری و عملکردهای آن می‌تواند کمی مشکل باشد.

کد خبر 604453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.