پرواز بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین از محدوده ترس شدید به محدوده ترس حرکت کرده و از سطح ۲۰ به ۲۷ افزایش یافته است؛ پیش بینی می‌شود روند کاهشی ترس در بازار تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها اثبات کرد که می‌تواند در یک بازه زمانی دو روزه از ترس به طمع حرکت کند و برخی از امیدها را در دل فعالان اثابت کند، تمامی رمزارزهای بازار رشد خوبی را در این دو روز ثبت کردند و پیش بینی می‌شود، روند صعودی تا سطح ۲۴ هزار دلار تداوم داشته باشد، دامیننس و شاخص ترس و طمع بیت کوین و بازار بهبود پیدا کرده است و ارزش بازار رمزارزها بار دیگر به سطح یک هزار میلیارد دلار نزدیک شده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۱ هزار ۵۵۳ دلار

تغییرات: رشد ۵.۰۱ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۷۳۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۷۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۶ دلار و ۸۰ سنت

تغییرات: رشد ۲.۳۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۷ دلار

تغییرات: رشد ۲.۲۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۱۵ دلار

تغییرات: رشد ۵.۱۲ درصدی

سولانا (SOL): ۳۵ دلار و دو سنت

تغییرات: افت ۰.۷۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۴۴ دلار

تغییرات: رشد ۲.۲۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۳۸ دلار

تغییرات: رشد ۳.۸۴ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۸۳ سنت

تغییرات: رشد ۲.۴۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۰۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۳.۰۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پرواز بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: یکی از سناریوهای موجود حرکت بیت کوین به محدوده ۲۴ هزار دلار است، پیش بینی می‌شود این روند با سرعت خوبی انجام شود، در صورتی که محدوده حمایتی را از دست بدهد احتمال ریزش قیمتی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۵۴ درصد

پرواز بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۶۹ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۷ میلیارد دلار

پرواز بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

شاخص ترس و طمع

از محدوده ترس شدید به محدوده ترس حرکت کردیم و شاخص از سطح ۲۰ به ۲۷ افزایش یافت، پیش بینی می‌شود روند کاهشی ترس در بازار تداوم داشته باشد.

پرواز بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

اخبار بازار رمزارزها

افزایش پنج برابری ظرفیت شبکه پس از آخرین به‌روزرسانی الگورند

پس از آخرین به‌روزرسانی پروتکل بلاک چین الگورند، ظرفیت پردازش تراکنش‌های این شبکه از ۱٬۲۰۰ تراکنش در ثانیه به ۶,۰۰۰ تراکنش در ثانیه افزایش یافت. اضافه‌شدن فناوری اثبات وضعیت (State Proofs) نیز امکان برقراری ارتباط امن و بدون نیاز به اعتماد را میان بلاک چین‌های مختلف فراهم می‌سازد. همچنین، این به‌روزرسانی به برنامه‌های غیرمتمرکز الگوراند امکان می‌دهد تا از قابلیت اجرای غیرقابل‌پیش‌بینی بر روی شبکه استفاده کنند. پل ریگل، مدیر ارشد محصول در الگورند، این به‌روزرسانی را گامی مهم در تسهیل رشد پلتفرم‌های وب ۳.۰ در این شبکه دانست.

شرکت خودروسازی فورد با انتشار NFT آماده ورود به متاورس می‌شود

مایک کوندودیس، وکیل نشان تجاری ثبت‌شده در ایالات متحد از درخواست ثبت ۱۹ نشان تجاری برای برندهای خودرو توسط شرکت خودروسازی فورد خبر داد. این نشان‌های تجاری شامل NFTهایی از خودروهای مجازی، کامیون‌ها، وانت‌ها، خودروهای شاسی‌بلند، لباس‌ها و همچنین یک بازار برای خریدوفروش آنها می‌شود. تصمیم فورد برای ورود به فضای وب ۳.۰ کمتر از یک ماه پس از آن گرفته شد که مدیران این شرکت از کاهش گسترده کارکنان با هدف کاهش هزینه‌ها خبر دادند.

افزایش ورود سرمایه مؤسسات به محصولات سرمایه‌گذاری شورت بیت کوین

شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال کوین‌شیرز (CoinShares) در گزارش هفتگی خود عنوان کرده است که ورودی سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری شورت (فروش) بیت کوین در هفته گذشته به بیشتر میزان خود در سال جاری یعنی ۱۸ میلیون دلار رسید. براساس این گزارش همچنین کل ارزش سرمایه‌گذاری در محصولات شورت بیت کوین به رکورد ۱۵۸ میلیون دلار رسیده است. در مجموع ۹.۲ میلیون دلار جریان سرمایه ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین بوده که بیشتر این میزان به محصولات سرمایه‌گذاری شورت اختصاص یافته است.

ریزش ۹۹ درصدی توکن نیو فری دائو پس از حمله هکری ۱.۲۵ میلیون دلاری

هکرها با اجرای یک حمله وام سریع علیه نیو فری دائو (NFD) ۱.۲۵ میلیون دلار از این پروتکل به سرقت بردند. درپی این حمله بهای توکن NFD تا ۹۹ درصد ریزش کرد. شرکت امنیتی بلاک چین سرتیک در توئیتر خود درباره این حمله اطلاع‌رسانی کرد. به‌گفته سرتیک (Certik)، هکر با دستکاری تابع «addMember» خود را به‌عنوان یکی از اعضا اضافه کرده است تا با استفاده از قرارداد تأیید نشده ۳ وام سریع را اجرا کند.

جروم پاول: استیبل کوین‌ها به قانون‌گذاری نیاز دارند

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا روز پنجشنبه گفت که استیبل کوین‌ها باید از تنظیم مقررات مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند نقشی در سیستم مالی ایفا کنند.

وی افزود: «ما در این مورد، به قانون نیاز داریم. می‌دانید که واقعاً چارچوب قانونی برای استیبل کوین‌ها و پرداخت‌های آنها وجود ندارد. بنابراین، فکر می‌کنم این چیزی است که لازم است.»

پاول همچنین گفت که فدرال رزرو نمی‌خواهد سد راه نوآوری باشد؛ اما فکر می‌کند چیزی که ادعا می‌کند شبیه پول است، باید به شکل مناسبی تحت نظارت و مقررات قرار گیرد.

رئیس فدرال رزرو آمریکا اضافه کرد که استیبل کوین‌ها باید شفافیت و ذخایر کاملی از دارایی‌های با کیفیت و قابلیت نقد شوندگی بالا داشته باشند.‌

ادغام اتریوم ممکن است بلافاصله ضدتورمی نباشد

تنها یک هفته دیگر به ادغام اتریوم باقی مانده است و در همین حال دارندگان اتر هیجان زیادی دارند؛ چرا که با ادغام اتریوم، توکن بومی آن به یک ارز دیجیتال ضدتورمی تبدیل می‌شود. با این حال شرکت معاملاتی ارزهای دیجیتال کیوسی‌پی کپیتال (QCP Capital) عقیده دارد که ضدتورمی‌شدن اتریوم ممکن است به تأخیر بیفتد.

این شرکت مطرح کرده است: «فرض صعودی این است که اتریوم ۲.۰ فوراً اتر را ضدتورمی می‌کند، اما درحال حاضر این فرض تماماً درست نیست.» استراتژیست‌های کیوسی‌پی عقیده دارند که کاربرد پایین شبکه می‌تواند تبدیل‌شدن اتر به یک ارز دیجیتال ضدتورمی را به تأخیر بیندازد.

بلومبرگ: پالیگان به‌رغم بازار نزولی به استخدام نیروی کار بیشتر ادامه می‌دهد

پالیگان، راهکار مقیاس‌پذیری اتریوم قصد دارد با وجود بازار نزولی و شرایط نابسامان کلی، به استخدام نیروهای کار بیشتری ادامه دهد. بر اساس مصاحبه‌ای که بلومبرگ با بومیکا سریواستاوا، رئیس منابع انسانی پالیگان منتشر کرده است؛ پالیگان به‌دنبال افزایش بیش از ۴۰ درصدی تعداد کل کارکنان خود است.

وی افزود که این شرکت امیدوار است که بتواند از وضعیت نامطلوب سایر شرکت‌ها در این فضا استفاده کند.

سریواستاوا در ادامه گفت: «به خدمت گرفتن استعدادهای با کیفیتی که می‌خواهید، دشوار است؛ به‌خصوص که مهارت‌های مربوط به وب ۳ چیزی است که هنوز در حال پیشرفت و تکمیل شدن است.»

نقشه بازار

پرواز بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

کد خبر 603876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.