خودکفایی شهرداری زرند در تولید قطعات بتنی

شهردار زرند از خودکفایی شهرداری در تولید قطعات بتنی خبر داد و گفت: طی چهار ماه گذشته، بیش از صد هزار قطعه بتنی در کارگاه قطعات بتنی تولید شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از خودکفایی شهرداری زرند در زمینه تولید قطعات بتنی خبر داد و اظهار کرد: در چهار ماه گذشته بیش از صد هزار قطعه بتنی در کارگاه قطعات بتنی تولید شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این کارگاه تولیدی قیمت‌تمام شده تولید جدول، پازل و غیره در شهرداری زرند کاهش چشمگیری داشته است، از طرفی علاوه بر تأمین نیاز شهرداری صرفه‌جویی خوبی در کاهش هزینه‌ها داشتیم.

شهردار زرند با بیان اینکه بیش از ۳۷ هزار و ۵۰۰ عدد ۳۷۵۰۰ جدول و ۷۵ هزار بلوک در چند ماه گذشته در این کارگاه تولید شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت این کارگاه در تولید انواع جدول، بلوک‌های بتنی، پازل مورد نیاز پارک‌ها و فضای سبز، موزائیک، دال سیمانی و نیوجرسی است.

وی ادامه داد: شهرداری زرند می‌تواند با تأمین دستگاه‌های مورد نیاز زمینه‌های لازم برای افزایش تولیدات در کارگاه تولیدی قطعات بتنی را فراهم آورد.

شهردار زرند از عملیات پاکسازی کامل بوستان شهید خبر داد و تصریح کرد: به منظور فراهم کردن زیبایی بصری در منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز بوستان شهدا، پاکسازی بسترهای فضای سبز و معابر اصلی این بوستان توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام شد.

ضیاء‌الدینی گفت: جمع‌آوری پسماندها، نظافت و پاکسازی پیاده‌روها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری علف‌های هرز، هرس، پاجوش‌زنی در بوستان شهید انجام شده است.

وی افزود: بیش از دو کامیون خاک و نخاله از این بوستان جمع‌آوری و به خارج از شهر منتقل شده است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 603747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.