یوونتوس زیر ذره کمیته انضباطی یوفا!

یوفا تحقیقاتی را درباره رفتار نژادپرستانه هواداران یوونتوس که برای بازی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب گذشته به پاریس سفر کردند، آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوفا تحقیقاتی را درباره رفتار نژادپرستانه هواداران یوونتوس که برای بازی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب گذشته به پاریس سفر کردند، آغاز کرده است.

یوونتوس بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با درخشش کلیان امباپه با شکست مقابل پاری سن ژرمن آغاز کرد. رفتار هواداران یووه که به پایتخت فرانسه سفر کرده بودند، به تیتر یک روزنامه‌ها، پس از بازی تبدیل شد، زیرا برخی از آنها به نظر می‌رسید رفتار بد و نژاد پرستانه نسبت به هواداران میزبان داشته باشند.

یوفا در بیانیه‌ای پس از بازی نوشت: «براساس بند ۴ ماده ۳۱ مقررات انضباطی یوفا، یک بازرس اخلاق و انضباطی یوفا برای انجام تحقیقات انضباطی در رابطه با اتهامات رفتار یوونتوس منصوب شده است. هواداران در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ بین پاری سن ژرمن و یوونتوس در ۶ سپتامبر که در فرانسه برگزار شد، رفتارهای عجیبی داشته‌اند.

یوونتوس آخرین باشگاه در لیست طولانی باشگاه‌های اروپایی است که توسط یوفا به دلیل نژادپرستی ادعا شده مورد تحقیق قرار می‌گیرند. بیانیه یوفا با این ادعا به پایان رسید که "اطلاعات مربوط به این موضوع در زمان مناسب در دسترس قرار خواهد گرفت".

یوفا این حادثه را بررسی خواهد کرد و مشخص خواهد کرد که آیا باشگاه مقررات انضباطی را نقض کرده است یا خیر. اگر یوونتوس به رفتار نژادپرستی متهم شود، احتمالاً جریمه خواهد شد و حتی ممکن است مجبور شود در بازی‌های آینده با تعداد محدودی از هواداران بازی کند.

کد خبر 603590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.