استانداردهای جهانی در باشگاهی با کلاس جهانی

دوره آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی سپاهان زیر نظر مدرسان کمپانی دابل پاس در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ دوره آموزشی تئوری و عملی محتوای فوتبال، ساختار آکادمی، ساختار آموزشی و.. با هدف ارتقاء دانش فنی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری کمپانی دابل پاس بلژیک در کمپ باغ فردوس در حال برگزاری است.

کلیه مربیان شاغل آقا و بانو در آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از رده سنی ۹ تا ۲۳ سال در مباحث تئوری و عملی و در موضوعاتی همچون فلسفه فوتبال، توسعه فوتبال، استراتژی و برنامه ریزی بلندمدت فوتبال پایه به منظور حرفه ای تر شدن تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس در حال گذراندن این دوره تخصصی هستند.

این دوره آموزشی در هشت ماه (سه حضور پنج روزه) برگزار خواهد شد.
شرکت دابل‌پاس از سال ۲۰۰۲ کار خود را در لیگ بلژیک و در ادامه بوندسلیگا آلمان و لیگ برتر انگلیس و … در حوزه آکادمی‌ها آغاز کرده و در سال ۲۰۲۰ از طرف فیفا به عنوان نماینده این نهاد در بحث رصد آکادمی‌ها در حوزه حرفه‌ای سازی انتخاب شده است.

این شرکت در سال ۲۰۲۱ در حدود ۸۰۰ آکادمی در سطح دنیا را با هدف تعیین شاخص‌های استعدادیابی و استانداردهای آکادمی‌ها برای فیفا مورد ارزیابی قرار داده است.
پس از این دوره آموزشی شرکت دابل پاس در یک بازه زمانی ۸ ماه تا یک سال فعالیت‌های حرفه‌ای آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را مورد ارزیابی و مورد مشاوره قرار خواهد داد.

کد خبر 603573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.