احیای مجدد بیت کوین

به نظر می‌رسد که کمی سطح تقاضا بهبود یافته است لذا انتظار حرکت تا سطح ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز روند بازار کمی بهبود پیدا کرد و از سطح حمایتی ۱۸ هزار دلار شاهد برگشت بیت کوین بودیم، با رشد ۲.۳۱ درصدی به محدوده ۱۹ هزار ۲۵۰ دلار رسیدیم و رمز ارز اتریوم که روز گذشته اصلاح شدیدی را تجربه کرد امروز با رشد ۶.۹۸ درصدی به محدوده یک هزار ۶۲۶ دلار رسید، رمز ارز صرافی بایننس نیز با رشد ۶.۲۵ درصدی به محدوده ۲۷۸ دلار حرکت کرد، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای کمی بهبود پیدا کرد و احتمال حرکت بیت کوین تا سطح ۲۰ هزار دلار را در طی روزهای آتی خواهیم داد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۲۵۰ دلار

تغییرات: رشد ۲.۳۱ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۲۶ دلار

تغییرات: رشد ۶.۹۸ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۸ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: رشد ۶.۲۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۲ دلار

تغییرات: رشد ۴.۷۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۷۵ دلار

تغییرات: رشد ۲.۶۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: رشد ۴.۳۴ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۶۰۸ دلار

تغییرات: رشد ۳.۱۴ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۳۸ دلار

تغییرات: رشد ۳.۸۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۷ دلار و ۱۷ سنت

تغییرات: رشد ۳.۵۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۰۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۳.۰۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احیای مجدد بیت کوین

حمایت: ۱۷ هزار ۴۰۰ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد که کمی سطح تقاضا بهبود یافته است لذا انتظار حرکت تا سطح ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۳۹.۰۸ درصد

احیای مجدد بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۹۷ میلیارد دلار.

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۴ میلیارد دلار.

احیای مجدد بیت کوین

شاخص ترس و طمع

پایداری وضعیت ترس شدیدی در بازار رمزارزها، امروز شاخص ترس و طمع محدوده ۲۰ واحد را به خود گرفت.

احیای مجدد بیت کوین

کی‌پی‌ام‌جی: بازار ارزهای دیجیتال باوجود چالش‌های جهانی به بلوغ خود ادامه می‌دهد

کی‌پی‌ام‌جی (KPMG)، یکی از بزرگترین شرکت‌های حسابرسی جهان، در گزارش سپتامبر (شهریور) خود گفته است که بلاک چین و ارزهای دیجیتال، باوجود چالش‌های اکوسیستمی و جهانی، به بلوغ خود ادامه می‌دهند. طبق گزارش این شرکت، میزان سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از ۳۲.۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به ۱۴.۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است. با این حال، احساسات سرمایه‌گذاران همچنان قوی است، به‌طوری که میانگین سرمایه‌گذاری در این بخش در نیمه اول سال ۲۰۲۲ بسیار بیشتر از سال ۲۰۲۱ بوده است. کی‌پی‌ام‌جی، همچنین گفت است که باید انتظار افزایش علاقه شرکت‌ها به استفاده از استیبل کوین‌ها را داشته باشیم.

پیشنهاد حاکمیتی کوین بیس می‌تواند درآمد میکردائو را ۲۴ میلیون دلار افزایش دهد

صرافی کوین بیس در طرحی به انجمن مدیریت میکردائو پیشنهاد کرده تا ۳۳ درصد از رقم ۱.۶ میلیارد دلاری «ماژول پایداری نرخ برابری» میکر را به حساب حضانتی کوین بیس پرایم منتقل کنند. در صورت تصویب این پیشنهاد، میکر از ۵۲۸ میلیون دلار دارایی USDC خود در حساب کوین بیس، سود سالانه ۱.۵ درصدی دریافت خواهد کرد. در حقیقت، این طرح درآمد میکر را نزدیک به ۲۴ میلیون دلار افزایش خواهد داد. پیشنهاد کوین بیس یک حرکت استراتژیک است که از دارایی‌های غیرفعال در ترازنامه میکردائو درآمد ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل سیرکل: سیاست جدید بایننس در قبال استیبل کوین‌ها به نفع USDC است

جرمی آلر، مدیر عامل سیرکل، شرکت صادرکننده استیبل کوین «USDC»، گفته است حرکت بایننس برای تبدیل خودکار استیبل کوین‌های مختلف به «BUSD»، منجر به ورود USDC بیشتر به این صرافی خواهد شد.

وی در توئیتر خود نوشت: «بایننس در تلاش است تا نقدینگی دلاری مورد نیاز خود را با استیبل کوین‌های معادل آن تثبیت کند. این کار برای ایجاد نقدینگی و عمق در بازار خوب خواهد بود.» آلر در ادامه تأکید کرد که برخلاف آنچه رسانه‌ها گفته‌اند، بایننس به پشتیبانی از USDC پایان نمی‌دهد. استیون ژنگ، محقق شرکت «دِ بلاک ریسرچ» گفته است صرافی «FTX» نیز همین کار را با استیبل کوین‌های BUSD، USDP، TUSD، USDC، USC و HUSD انجام می‌دهد.

گیم‌پلی گلکسی بیش از ۱۲ میلیون دلار سرمایه تازه جذب کرد

شرکت بازی‌سازی گیم‌پلی گلکسی (Gameplay Galaxy)، خالق بازی‌های ورزشی و مسابقات رانندگی در یک دور تأمین سرمایه اولیه ۱۲.۸ میلیون دلار جمع‌آوری کرد تا مجموعه‌ای از بازی‌های رقابتی غیرمتمرکز را گسترش دهد. بلاک چین کپیتال این دور تأمین سرمایه را با مشارکت مریت سیرکل، یلد گیلد گیمز، سولانا ونچرز و هاستل فاند رهبری کرد. اکوسیستم گیم‌پلی گلکسی به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های بازی مربوط به مسابقه رانندگی مانند پیست‌های مسابقه و شخصیت‌ها را در قالب توکن غیرمثلی در اختیار داشته باشند و در یک بازار غیرمتمرکز معامله کنند.

بازیکنان همچنین از طریق برنده شدن در این مسابقات می‌توانند کسب درآمد کنند. گیم‌پلی گلکسی می‌گوید که قصد دارد از این سرمایه تازه برای گسترش اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاک چین و همچنین تقویت تیم خود استفاده کند.

شرکت استخراج کلین‌اسپرک ۱۰ هزار دستگاه ماینر را با تخفیفی قابل‌توجه خریداری کرد

شرکت استخراج بیت کوین کلین‌اسپرک (CleanSpark) توانسته با تخفیفی قابل‌توجه، ۱۰ هزار دستگاه ماینینگ بیت‌مین آنت‌ماینر اس ۱۹ جی پرو (Bitmain Antminer S۱۹j Pro) را به قیمت ۲۸ میایون دلار خریداری کند. شرکت کلین‌اسپرک توانسته از افت قیمت‌ها در بازار نهایت بهره را ببرد و این تعداد دستگاه ماینر را با قیمتی حدود ۲۸ در هر تراهش بر ثانیه خریداری کند که به شکل چشمگیری پایین‌تر از قیمتی است که شرکت بیت‌مین در زمستان سال گذشته با قیمت ۱۱۶ دلار در هر تراهش بر ثانیه، در وب‌سایت خود می‌فروخت. گفتنی است که این شرکت در نیمه نخست تابستان نیز ۶,۲۰۰ دستگاه استخراج دیگر بیت کوین خریداری کرده است.

نقشه بازار

احیای مجدد بیت کوین

کد خبر 603562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.