لزوم توجه به ظرفیت بالای المپیاد پرچم برای تعالی همدلی

رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: المپیاد پرچم، فرصتی برای اعتلای همدلی و توجه به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، سرهنگ رحیم ملاحسینی در کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرایی المپیاد فرهنگی و ورزشی پرچم که به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: مرحله نخست جام پرچم با استقبال حدود هشت هزار نفر از علاقه‌مندان همراه بود و توانست به فرصتی برای توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل شود و آن را قوام بخشد.

وی با تاکید بر نقش فرهنگی شهرداری‌ها در تعالی نگاه به آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: برای این رویداد، از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف شهری بهره گرفته شده است و همراهی این نهادها در اثربخشی ثمرات آن نیز استمرار خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز از همراهی ورزشکاران و اهالی فرهنگ و فعالان اجتماعی در برنامه‌ریزی اجرایی و کارکردهای المپیاد فرهنگی و ورزشی پرچم، گفت: علاقه‌مندان در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهری در تمام نقاط شهر در این رویداد ثبت‌نام کردند که توانست به فرصتی برای بالندگی هر چه بهتر اهداف آن کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه المپیاد پرچم، فرصتی برای اعتلای همدلی و توجه به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: خانواده‌ها و جوانان کمکی مؤثر در توسعه ورزش همگانی دارند که در این راستا می‌توان به ورزش قهرمانی نیز کمک کرد.

کد خبر 603455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.