گام بلند شهرداری قم برای هوشمندسازی تاکسی‌های شهر

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تجهیز ۳۴ دستگاه تاکسی خط باجک به دستگاه کارت‌خوان خبر داد و گفت: در مرحله دوم تاکسی‌های خط میدان جانبازان به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت تجهیز تاکسی‌ها به دستگاه کارت‌خوان، اظهار کرد: نبود پول نقد و استفاده شهروندان از کارت‌خوان مشکلاتی را در پرداخت کرایه نقدی تاکسی‌ها در سطح شهر ایجاد کرده است.

وی از تجهیز تمام تاکسی‌های شهر به دستگاه کارت‌خوان تا پایان سال خبر داد و افزود: در حال حاضر خط باجک با ۳۴ دستگاه به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده است و در مرحله بعد تاکسی‌های خطوط مجاور نیز مجهز می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تأکید کرد: در مرحله دوم تاکسی‌های خط میدان جانبازان به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شود و بر اساس توافق انجام شده با یکی از شرکت‌ها، امیدواریم تا شش ماه دوم سال جاری دستگاه کارت‌خوان در اختیار اکثر تاکسی‌ها قرار گیرد.

وی با تأکید دوباره بر حذف پرداخت نقدی برای کرایه تاکسی‌ها، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر پرداخت نقدی در تاکسی‌ها حذف شود و این مشکل بین رانندگان و شهروندان رفع شود.

کد خبر 603429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.