اولین گوشی وان‌پلاس مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شد

وان‌پلاس احتمالا اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 خود را اواخر سال جاری معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وان‌پلاس در سال ۲۰۲۲ میلادی دو گوشی پرچم‌دار به نام‌های وان‌پلاس ۱۰ پرو و وان‌پلاس 10T وارد بازار کرد؛ اکنون افشاگران چینی ادعا کرده‌اند که این برند نسل بعدی گوشی پرچم‌دار خود را قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی، یک گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 معرفی خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات گوشی رده‌بالای بعدی وان‌پلاس در دسترس نیست، اما احتمالاً تحت عنوان سری وان‌پلاس ۱۱ معرفی خواهد شد. این شرکت در سال جاری مدل استاندارد وان‌پلاس ۱۰ را عرضه نکرد، بنابراین دستگاه پرچم‌دار بعدی آن احتمالاً وان‌پلاس ۱۱ پرو نام خواهد داشت.

کوالکام در رویداد اسنپدراگون خود که اواسط ماه نوامبر برگزار خواهد شد از تراشه پرچم‌دار جدیدش به نام Snapdragon 8 Gen 2 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. در مقام مقایسه، Snapdragon 8 Gen 1 در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و مدت کوتاهی پس از آن شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی ۱۲ و موتورولا Edge X30 بودیم که از این پردازنده استفاده می‌کردند. با این حال دو دستگاه مورد اشاره فقط در بازار چین عرضه شدند؛ بنابراین اگر پرچم‌دار مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 وان‌پلاس فقط در چین به فروش برسد، نباید چندان تعجب کرد.

کد خبر 603338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.