لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی ارومیه

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پیگیر رفع کمبود و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر هستیم تا مشکلات موجود رفع شود.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از برخی اقدامات که به تازگی به منظور اختلاف‌افکنی بین شهروندان و طرح مباحثی خلاف واقعیت رخ داده است، انتقاد می‌کنم.

وی ادامه داد: از وزارت خارجه و متولیان امر در داخل کشور انتظار داریم در برابر اقدامات اختلاف‌افکنانه و طراحی نقشه‌های جعلی بایستند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لازم است با هر فردی که در خصوص تمامیت ارضی کشورمان اقدامی می‌کند، برخورد جدی شود، چرا که احترام به حدود بین‌المللی و مرزهای کشورها از واجبات است.

وی در خصوص اهمیت توجه به دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه جان ما است و پیگیر امور مربوط به آن هستیم.

وحیدافشار با اشاره به نامه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کمبودهای موجود، گفت: طرح جامع آتش‌نشانی برای طرح در بودجه ۱۴۰۲ از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهیه و ارائه شده است.

وی با اشاره به لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی، افزود: لازم است توجه جدی به فرسودگی ماشین‌آلات و کمبود ایستگاههای این حوزه داشته باشیم تا مشکلات و کمبودها رفع شود.

کد خبر 603177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.