ضرورت رسیدگی مدیریت شهری به محلات کم‌برخوردار

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و بدون توجه به فشارهای بیرونی اقدامات لازم را برای مناطق محروم اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اولویت‌بندی آسفالت‌ریزی معابر در مدیریت شهری، اظهار کرد: به نام مناطق محروم و حاشیه‌نشین قیر خریداری شده، اما اکنون پروژه‌ها تعطیل است و ماشین‌آلات مربوطه از این مناطق خارج شده است.

وی ادامه داد: شهرداری باید بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته و بدون توجه به فشارهای بیرونی اقدامات لازم را برای مناطق محروم اجرایی کند تا رضایت‌خاطر شهروندان فراهم شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی به تمام محلات شهر، گفت: تمام محلات و مناطق شهر نیاز به آسفالت‌ریزی کامل ندارد و تنها با لکه‌گیری مشکل آن رفع می‌شود، اما در برخی مناطق و محلات از آسفالت معابر محروم بوده و شهروندان در زمان بارش با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

وی گفت: شهرداران مناطق و اعضای شورای اسلامی شهر در بازدیدهایی که داشتند به شهروندان قول مساعد جهت رفع مشکلات مربوط به محلات کم برخوردار را داده بودند، از این رو باید این موارد مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 603150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.