دغدغه مدیریت شهری ارومیه رضایت شهروندان است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمام دستگاه‌های نظارتی و مدیریت شهری دغدغه دارند که حق و حقوق شهروندان به درستی تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در نودمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های نظارتی و مدیریت شهری دغدغه دارند که حق و حقوق شهر و شهروندان به درستی تأمین شود.

وی با انتقاد از به کارگیری خودروهای استیجاری شهرداری در مجموعه‌های خارج از شهرداری، ادامه داد: خودروهای استیجاری شهرداری در دسترس مدیران سایر ادارات خارج از شهرداری است و این قابل قبول نیست.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه برای رفع مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تسریع در روند موجود، گفت: شورای دستگاه‌های نظارتی تصویب کرد که قرارداد پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی اوریاد اصلاح شود و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به سرویس‌های دانشجویی دانشگاه ارومیه (نازلو،) تصریح کرد: اکنون ۱۵ هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و مدیریت شهری تا حد امکان در بحث قراردادهای سرویس‌های دانشجویی جهت رفت و آمد آنها با توجه به بعد مسافت، مساعدت لازم را انجام دهد.

کد خبر 603133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.