جنگ لفظی مدیران روابط عمومی سپاهان و ذوب‌آهن

مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن در کنفرانس خبری بعد از بازی موضع جالبی نسبت به هم گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی شهرآورد اصفهان که پیش از شروع آن آغاز شده بود، بعد از تساوی یک بر یک دو تیم هم خاتمه نیافت و به کنفرانس خبری کشیده شد. ابتدا محمدصادق میر صالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان درباره گران کردن بلیت مسابقه برای باشگاه ذوب‌آهن ابراز تأسف کرد. چند دقیقه بعد زمانی که نوبت به کنفرانس خبری مهدی تارتار رسید، مهدی رمضانی همتا او در ذوب‌آهن واکنش تندی به صحبت‌هایش داشت.

برای ذوب‌آهن متأسفم که امروز سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داد

محمد صادق میرصالحیان در حاشیه نشست خبری پس از دیدار سپاهان و ذوب آهن اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن یا برای منفعت و یا برای جلوگیری از عدم ورود هواداران دست به افزایش قیمت بلیط‌ها زد که در هر دو حالت واقعاً جای تأسف دارد شما دیدید که ورزشگاه خالی بود درحالیکه می‌توانست بر خلاف این موضوع باشد

وی ادامه داد: باشگاه ذوب آهن برای دیدار با مس رفسنجان بلیط‌های خودش را با کمترین قیمت به فروش می‌رساند و موقع بازی با سپاهان به کلی روش خودش را تغییر می‌دهد و قیمت‌ها را با افزایش روبرو می‌کند و با هزار التماس تا حدودی مبلغ را پایین می‌آورد.

مدیر روابط عمومی سپاهان تصریح کرد: این رفتار کاملاً ناشیانه است و باشگاه ذوب آهن که خودش را یک باشگاه اصفهانی می‌داند چرا باید چنین رفتار غیر حرفه‌ای را از خودش نشان بدهد؟

وی افزود: امیدواریم مسئولین نسبت به این موضوع تذکرات لازم به این باشگاه را انجام دهند چرا که حقیقتاً ما از دیروز متعجب هستیم و هرچقدر هم که پیگیری کردیم بازهم قیمت‌ها بالا بود و سبب شد علاوه بر ورزشگاه خالی هواداران نیز شاکی باشند.

میرصالحیان خاطر نشان کرد: ذوب آهن سرمایه‌های اجتماعی خودش را پیش از این بازی از دست داد و به شخصه برای این باشگاه متأسف هستم.

کسی که کلاً سه هفته است پا به ورزش گذاشته، حق انتقاد از باشگاه پنجاه و چهار ساله را ندارد!

محمد مهدی رمضانی، در حاشیه نشست خبری پس از بازی سپاهان و ذوب آهن اظهار کرد: قیمت گذاری بلیط حق مسلم هر باشگاهی از جمله ذوب آهن است و ما هم با توجه به تعاملاتی که داشتیم قیمت را تا ۳۰ درصد کاهش دادیم اما همین هواداران عاشق بیشتر از ۵۰۰ بلیط را خریداری نکردند.

وی ادامه داد: بعضی افراد باید جایگاه خودشان را بشناسند و کسی که کلاً سه هفته است پا به عرصه ورزش گذاشته حق ندارد در کنفرانس خبری کنار سرمربی از باشگاهی که پنجاه و چهار سال است قدمت دارد انتقاد کند.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن تصریح کرد: بهتر بود فرد بزرگ‌تری برای این صحبت‌ها جلو می‌آمد. در آخر هم به هیأت فوتبال تذکر می‌دهم که کنفرانس خبری جای مصاحبه افراد نیست و سقف این برنامه نیز پانزده دقیقه است.

وی افزود: ما هم دیروز این مشکل را داشتیم و هم امروز و قاعدتاً باشگاه ذوب آهن هواداران هر دوتیم را دوست دارد اما قرار نیست از منافع خودش بگذرد. باشگاه سپاهان می‌توانست برای هوادارانش بلیط‌ها را خریداری کند.

کد خبر 602793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.