اهدای تجهیزات پزشکی از سوی خیران گلشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه تجهیزات پزشکی به مرکز خدمات جامع سلامت گلشهر اهدا شد، گفت: خیران همواره با کمک‌های مالی خود خلاء‌های حوزه بهداشت و درمان را برطرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صبوحی امروز- دوشنبه چهاردهم شهریور ماه ۱۴۰۱- در حاشیه مراسم اهدای تجهیزات پزشکی از سوی خیرین به مرکز خدمات جامع سلامت گلشهر، اظهار کرد: امروز به همت خیران شهر گلشهر دستگاه سونی کید، ترمومتر دیجیتال و اتوسکوپ به مرکز جامع سلامت گلشهر اهدا شد.

وی از شبانه روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر گلشهر خبر داد و افزود: اکنون از ساعت هشت صبح تا ۲۴ در این مرکز درمانی پزشک مستقر و به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه خیران همواره با کمک‌های مالی خود خلاء‌های حوزه بهداشت و درمان را برطرف می‌کنند، گفت: از خیران گلشهر خواستارم در تهیه و خرید تجهیزات پزشکی مرکز جامع سلامتی کمک کنند تا خدمات بهتری به بیماران ارائه شود.

صبوحی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان ۲۶ خانه بهداشت و هفت مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یک بیمارستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان از لحاظ رنگ بندی بیماری کرونا در وضعیت زرد است، گفت: پیگیری‌هایی از طریق آموزش و پرورش گلپایگان انجام دادیم تا با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، نسبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهویه فضاهای آموزشی اقدام کنند.

روح الله نیکبخت، رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر نیز اظهار کرد: وحید جمالی، تقی یاوری، محمدعلی یاوری و مرتضی حقیقت، از خیران منطقه، تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت گلشهر تهیه و اهدا شد.

وی با بیان اینکه خیران سلامت همواره با هدف گره‌گشایی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان از آورده شخصی خود می‌گذرند، تصریح کرد: به زودی پزشک با شیفت شبانه روزی در مرکز جامع سلامت گلشهر مستقر خواهد شد.

کد خبر 602750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.