اعزام ۴۴ دستگاه اتوبوس به شهر مهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اعزام ۴۴ دستگاه اتوبوس همراه با راننده و یک نفر مسئول به شهر مهران به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدعباس روحانی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در خصوص اعزام اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدلله الحسین (ع)، ۲۴ دستگاه اتوبوس همراه با راننده و یک نفر مسئول صبح روز ۱۵ شهریورماه از شهر اصفهان به سمت مرز مهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها طبق برنامه در پنج کیلومتری شهر مهران و در محل پارکینگ خودروهای سواری مسافران را سوار می‌کند و آنها را به ۱۵ کیلومتر بعد از شهر مهران که نقطه صفر مرزی با کشور عراق است، منتقل می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: طبق دستور وزارت کشور تیم اول شامل ۲۰ دستگاه اتوبوس همراه با راننده، یک دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار، یک خودروی سواری همراه با دو نفر مسئول روز سیزدهم شهریورماه عازم مهران شدند و تیم دوم که قرار بود با تأخیر بیشتری راهی شود، به دلیل ازدحام جمعیت زائران فردا _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ از شهر اصفهان به سمت مرز مهران اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در دور دوم اعزام، یک دستگاه اتوبوس تعمیرگاه سیار و یک نفر مسئول نیز به این سفر اعزام می‌شوند.

کد خبر 602702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.