ضرورت افزایش ظرفیت شهرهای خواهرخوانده برای معرفی جهانی یزد

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد خواستار استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ شهرهای خواهرخوانده برای معرفی این شهر در عرصه بین‌الملل شد.

بی‌بی فاطمه حقیرالسادات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه معرفی یزد در عرصه بین‌الملل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: یزد یک بافت تاریخی، جهانی و ارزشمند است که باید به تمام جهان به صورت ویژه معرفی شود.

وی با بیان اینکه این معرفی هنوز در حد ظرفیت یزد انجام نشده است، افزود: به طور قطع معرفی یزد به جهانیان زمینه توسعه هرچه بیشتر این شهر و گردشگری کشور را فراهم می‌کند، هر یک از مسافران خارجی که به شهر یزد سفر می‌کنند از زیبایی و ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر حیرت زده می‌شوند و حتی اظهار تمایل می‌کنند که بار دیگر از این شهر و بافت تاریخی آن بازدید داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اگر بتوانیم توجه گردشگران خارجی را به سمت شهر یزد به دلیل این جذابیت بیش از پیش جلب کنیم، علاوه‌بر اینکه زمینه توسعه گردشگری در کشور را به وجود می‌آوریم، گام مؤثری در خنثی کردن پروژه ایران هراسی دشمن برداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرهای خواهرخوانده و افزایش پیمان‌های خواهرخواندگی یکی از مهم‌ترین موضوعات و ابزارها برای معرفی یزد به جهانیان است، لذا همین موضوع سبب شده که بررسی شهرهای خواهرخوانده جدید برای این شهر تاریخی مد نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گیرد و اقدامات مؤثری در این زمینه انجام گرفته است.

کد خبر 602643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.