لزوم بررسی برنامه راهبردی ۵ ساله شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برنامه راهبردی پنج‌ ساله شهرداری شیراز مورد بررسی قرار گرفت تا مباحث مد نظر پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن اسدی، امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز، اظهار کرد: اولین موضوع مطرح شده در این جلسه، به برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری شیراز اختصاص یافت که با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: دومین دستور کار این جلسه لایحه شهرداری در خصوص سند راهبردی استفاده از ظرفیت مشارکت بنگاه‌های دانش‌بنیان در توسعه شهری بود که مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مقرر شد پس از طرح در کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز دوباره در کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بررسی شود.

وی تصریح کرد: آخرین دستورکار این جلسه تقویت واحدهای سرمایه‌گذاری مناطق و زیرمجموعه‌های شهرداری بود و پس از گفت‌وگو در مورد این موضوع و تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی این واحد در شهرداری‌های مناطق با اختیارات ویژه، موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع داده شد.

کد خبر 602584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.