تحقق مطالبات مدیریت شهری الیگودرز از ادارات در اولویت قرار گیرد

شهردار الیگودرز گفت: شهرداری الیگودرز ۳۰ میلیارد تومان بدهکار و مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلبکار است از این رو تحقق مطالبات مدیریت شهری الیگودرز از ادارات در اولویت قرار گیرد.

علیمیرزا بسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گزارش عملکرد شهرداری الیگودرز، اظهار کرد: ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شده و پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار تن آسفالت دیگر در سطح شهر پخش شود.

وی با بیان اینکه ۹ هزار متر جدول‌گذاری و بلوار در سطح شهر انجام شده است و تا پایان فصل عمرانی عملیات جدول‌گذاری ادامه دارد، اضافه کرد: عملیات اجرایی پارک چندمنظوره بانوان به مساحت دو هکتار در ضلع جنوبی ترمینال به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار الیگودرز از تکمیل رستوران‌گردان و سرویس بهداشتی پارک تا پایان فصل عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: پیمانکار این دو پروژه انتخاب و به زودی ادامه عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ۱۹۷ هکتار از حوزه شهری حذف شده است، تصریح کرد: در حال حاضر الیگودرز با کمبود زمین برای ساخت‌وساز مواجه شده است و یکی از دلایل آن حذف همین ۱۹۷ هکتار است که پیگیری‌هایی برای رفع مشکل صورت گرفته است.

بسحاق ادامه داد: بودجه سال جاری شهرداری الیگودرز ۱۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، همچنین بدهی این شهرداری ۳۰ میلیارد تومان بوده و مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلبکار است از این رو تحقق مطالبات مدیریت شهری الیگودرز از ادارات در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 602484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.