مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۳ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت، آخرین جزئیات دستگیری عاملان قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی،‌ ضربه چاقوی سارق بر قلب مأمور پلیس، دستگیری باند فالگیرهای خشن در اصفهان ‌و زورگیری بی‌رحمانه با قمه را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

ساعت ۲۰:۵۳ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع درگیری منجر به ضرب و جرح در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان خمین، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

سی‌ام مردادماه سال‌جاری، دکتر محفوظی رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی در محله سعادت‌آباد به قتل رسید که فرمانده انتظامی پایتخت، جزئیات دستگیری عاملان این قتل را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

صبح امروز مأموران پلیس پیشگیری پایتخت یک سارق منزل را در محله نامجو دستگیر می‌کند. متأسفانه این سارق منزل که مسلح به سلاح سرد بوده است به شهید استوار یکم امیر کیوانلو که او را دستگیر کرده بود، حمله‌ور می‌شود و با چاقو ضرباتی را به او وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید

چهار زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مُسن طلاجات آنها را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

شامگاه جمعه یازدهم شهریور درپی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و قدرت‌نمایی توسط دو نفر از اوباش منطقه اخترآباد، دستگیری این افراد در دستور کار کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن و شوهری که در بوستان‌های شرق تهران موادمخدر توزیع می‌کردند، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان چهارکیلو و ۶۳۰ گرم هروئین کشف شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پیش‌بیمارستانی اصفهان از وقوع حریق در کارخانه مقواسازی اردستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

شنبه دوازدهم شهریور ماه جاری، رسیدگی به پرونده زورگیری از یک مرد جوان در پارک ساحل حکیمیه در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ (ویژه‌سرقت) و تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان با پیامکی تحت عنوان «سلام عمان»، «سلام ریحان» هشدار داد.

بیشتر بخوانید

در راستای تأمین امنیت استان و با توجه به هماهنگی به عمل آمده از طرف اداره کل اطلاعات استان هرمزگان با دستگاه اطلاعاتی یکی از استان‌های همجوار، یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات کشف و منهدم شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 602445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.