آسایش شهروندان در بهسازی نفرآباد مد نظر قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهترین مسکن‌ها را در طول تاریخ ساختیم و معماری ایرانی زبانزد و نمونه بوده است؛ روستاهایی داشتیم و شهروندان خانه‌هایی ساختند که امیدوارم در نفرآباد نیز ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ در آئین آغاز به ساخت پنج هزار واحد مسکونی در مناطق دو، ۱۶ و ۲۰ در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: خانه‌سازی و آبادانی مهم بوده و در روایات به آن تاکید شده است؛ البته این اقدام توسط شهروندان انجام می‌شود، متوقف کردن آن راحت است، مسئولی حرفی زده و راه بسته شد؛ با اینکه راه انداختن عملیات ساخت سخت است، اما در نهایت باید کار را آغاز کرد.

وی ادامه داد: لازم است چهار میلیون مسکن در این چهار سال ساخته شود، اما خود شهروندان باید به میدان بیایند تا چرخ زنگ‌زده و در گل فرو رفته به حرکت درآید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهترین مسکن‌ها را در طول تاریخ ساختیم و معماری ما زبانزد و نمونه بوده است؛ روستاهایی داشتیم و خانه‌هایی که شهروندان ساختند که امیدوارم در نفرآباد نیز ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه‌ای در مسکن مهر داشتیم و واحدهای ساخته شد و شهروندان استفاده کردند، اما امسال باید برنامه ساخت و ساز، با یک معماری زیبا که براساس نیازمندی‌ها و مصالح شهروندان باشد، انجام شود.

چمران افزود: معماری واحدهای مسکونی باید به گونه‌ای باشد که آرامش و آسایش شهروندان را تأمین کند، به ویژه در محله نفرآباد که در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است.

کد خبر 602014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.