المان فانوس دریایی در بوستان ساحلی صدف کلنگ‌زنی خواهد شد

شهردار بندرعباس گفت: المان فانوس دریایی را در همین پارک طراحی کردیم که به زودی این المان کلنگ‌زنی خواهد شد و نبود یک المان مختص شهر در بندرعباس جبران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رونمایی و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه شهرداری با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به همراه مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس، اعضای شورای شهر، مدیران مناطق شهرداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مهدی نوبانی در این آئین با اشاره به انتخاب استاندار هرمزگان به عنوان استاندار نمونه کشور، اظهار کرد: حمایت مسئولان شهر بندرعباس از مجموعه شهرداری در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان و رشد و توسعه شهر بندرعباس است.

وی با اشاره به طرح‌های مهم شهرداری بندرعباس، ادامه داد: بهره‌برداری از پارک ساحلی صدف، رونمایی از تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی در بلوار خلیج فارس، افتتاح پارک ویژه معلولان و افتتاح خیابان معراج جنب هتل هما مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری بندرعباس هستند.

نوبانی افزود: پروژه پارک ساحلی صدف یکی از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری است چرا که تا پیش از این در مرکز شهر پارک ساحلی وجود نداشته و خلاء آن نیز احساس می‌شد اما به همت مجموعه شهرداری، ساحل در اختیار عموم قرار گرفت.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه این پارک ساحلی چند منظوره است، تصریح کرد: پارک صدف با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان احداث شده و در آن کف‌سازی و بدنه‌سازی ساحل نیز انجام و درعین حال درختان مثمر و سایه‌دار در آن کاشته شده است تا مردم از سایه خوبی بهره‌مند شوند.

نوبانی خاطرنشان کرد: المان فانوس دریایی را در همین پارک طراحی کردیم که به زودی این المان کلنگ‌زنی خواهد شد و نبود یک المان مختص شهر در بندرعباس جبران می‌شود.

کد خبر 601816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.