ثبت هوای سالم در اصفهان/ایستگاه جی در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۹۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه یازدهم شهریورماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۹۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه جی با شاخص ۱۹۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب با شاخص ۱۱۳ و کاوه با شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۹۸، استانداری اصفهان با شاخص ۸۴، باهنر با شاخص ۷۴، پروین با شاخص ۹۴، رودکی با شاخص ۷۹، رهنان با شاخص ۹۷، فرشادی با شاخص ۸۵، فیض با شاخص ۸۵، میرزا طاهر با شاخص ۶۴ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۷۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری اصفهان، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، سجزی و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرارگرفتن روی عدد ۲۹ در وضعیت هوای پاک (سبز)، سجزی با شاخص ۵۸ و مبارکه با شاخص ۵۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 601707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.