عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم شهریورماه

در این بسته خبری از کارهای معطل مانده شهرداری ساوه تا نهضت شبانه آسفالت قزوین و توسعه بوستان‌های محلی رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بسیاری از کارهای معطل مانده شهری در حال انجام است

امیر رضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: امروز بسیاری از کارهای چندین ساله معوقه و معطل مانده شهر در حال انجام است.

اجرای ۲۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر چمگردان

علی پوربافرانی، شهردار چمگردان گفت: شهرداری با اجرای ۲۰ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر گام برداشته است.

ایمن‌سازی میدان هزار سنگر آمل

علی داوودی، شهردار آمل گفت: در هفته دولت پروژه اصلاح هندسی، ساماندهی و بهسازی میدان هزار سنگر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

آمادگی شهرداری خرم‌آباد برای صدور پروانه مقاوم‌سازی

علی نورایی، منطقه ۲ خرم‌آباد گفت: ساختمان‌های حاشیه و بافت مرکزی شهر قدیمی و ناایمن است و شهرداری در حال پیگیری این معضل بوده تا خطری شهروندان را تهدید نکند.

نهضت شبانه آسفالت همچنان ادامه دارد

رضا کیماسی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از اتمام روکش نهایی در خیابان اصفهان خبر داد و گفت: این عملیات با مجوز از راهنمایی و رانندگی و نصب علائم هشدار دهنده، اعم از، کله قندی، چراغ چشمک زن و نوار خطر مسیر جایگزین در قالب نهضت شبانه آسفالت انجام شد.‌

توسعه بوستان‌های محلی رفسنجان

علی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: عملیات عمرانی بوستان ولیعصر (عج) در خیابان معراج شمالی به اتمام رسید.‌

هوشمندسازی چهارراه‌های زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از عملیات تعویض چراغ‌های راهنمایی و رانندگی چهارراه مصلی خبر داد و گفت: این طرح در راستای کنترل بهتر ترافیک در این تقاطع انجام خواهد شد.‌

کد خبر 601352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.