امنیت بوستان‌های شهری افزایش می‌یابد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از ارتقای امنیت بوستان‌های شهری از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه حقوق شهری و شهروندی برای نیروهای انتظامات بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی مبانی حقوقی ویژه کارکنان انتظامات بوستان‌های مشهد، اظهار کرد: ایجاد امنیت و نظم در بوستان‌های شهری یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری است، چرا که بالاترین زیرساخت‌ها و امکانات شهری بدون ایجاد امنیت برای شهروندان قابل استفاده نخواهد بود.

وی ادامه داد: انتظامات بوستان‌ها در کنار نیروهای انتظامی نقش مؤثری در تأمین امنیت فضاهای عمومی شهری دارند و ارتقای دانش آنها در حوزه حقوق شهر و شهروندی علاوه بر افزایش امنیت در این فضاها عاملی برای صیانت و حفاظت از شهروندان خواهد بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد افزود: در این دوره آموزشی بیش از ۱۰۰ نفر از انتظامات بوستان‌های مشهد حضور داشتند و در تلاش هستیم با برگزاری منظم و مکرر این دوره‌ها، گام‌های مناسبی جهت ارتقای سطح خدمات به شهروندان برداریم.

محمدحسین عندلیب، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز در این همایش با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: نیروهای انتظامات بوستان‌ها می‌توانند یکی از مروجان فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند و با در نظر گرفتن همه شرایط لازم برای انجام این فریضه الهی اقدام کنند.

وی ادامه داد: حفظ امنیت خانواده‌ها و نوامیس در بوستان‌ها خط قرمز ما است و دستگاه قضا از هیچ اقدامی برای حفظ امنیت بوستان‌ها فروگذار نخواهد بود.

کد خبر 601328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.