بیت کوین همچنان در نوسان

بیت‌کوین نتوانست از سطح ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار عبور کند و نسبت به سطح مقاومتی واکنش نشان دهد، پیش‌بینی رفتار نوسانی در محدوده ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با تغییراتی همراه بود که شرح آن را در زیر می‌خوانید:

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۴۱۰ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۹۰ دلار

تغییرات: رشد ۹.۵۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۸ دلار و ۱۹ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۲۵ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۶۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۲۱ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۷۰ سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۳۲ دلار

تغییرات: افت ۱.۹ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۶۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۶ درصدی

پولکادات (DOT): ۷ دلار و ۲۶ سنت

تغییرات: افت ۰.۴۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۵۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۳۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۱۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۷۶ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین همچنان در نوسان

حمایت: ۱۸ هزار دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

پیش‌بینی: بیت کوین نتوانست از سطح ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار عبور کند و نسبت به سطح مقاومتی واکنش نشان داد، پیش‌بینی رفتار نوسانی حول محوره ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۰۴ درصد

بیت کوین همچنان در نوسان

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۹۲۷ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۵ میلیارد دلار

بیت کوین همچنان در نوسان شاخص ترس و طمع

شاهد کاهش چهار واحدی شاخص کل و افت و به محدوده ۲۳ واحد هستیم که بیانگر افزایش میزان ترس در بازار نسبت به روز گذشته هستیم.

بیت کوین همچنان در نوسان

۶۶۱ هزار دلار سرمایه از بین رفت

تیم توسعه‌دهنده اپتی‌فای (OptiFi) در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرد که به‌طور تصادفی برنامه اصلی را به شکل دائمی بسته است و دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد. این اتفاق منجر به از دست رفتن ۶۶۱ هزار دلار سرمایه شد که ۹۵ درصد آن متعلق به اعضای تیم بود. این تیم اعلام کرده که تمام سرمایه ازدست‌رفته کاربران را ظرف مدت دو هفته بازپرداخت می‌کند. اپتی‌فای یک صرافی غیرمتمرکز در بستر بلاک چین سولانا است.

مشارکت کاردانو در دور سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون دلاری

طبق توئیت جدید چارلز هاسکینسون، شرکت IOG تحت رهبری وی که شرکت پشتیبان کاردانو است، در یک دور سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون دلاری در حمایت از شرکت فین‌تک پزشا (Pezesha) مستقر در کنیا، مشارکت داشته است.

هاسکینسون اظهار کرد که به‌خاطر حمایت از مأموریت این شرکت برای بهبود حوزه مایکروفایننس در سراسر جهان هیجان زده است. براساس گزارش تک‌کرانچ، شرکت IOG و صندوق شرکای سرمایه بانکداری جهانی زنان، این دور تأمین سرمایه را رهبری کردند. این شرکت فین‌تک کنیایی قصد دارد عملیات خود را به نیجریه، رواندا و سایر کشورهای فرانسوی زبان آفریقا گسترش دهد.

اشتباه کریپتو دات‌کام دو خواهر استرالیایی را پولدار کرد

به گزارش خبرگزاری محلی سون‌نیوز (۷News)، دو زن اهل ملبورن استرالیا با نام‌های منویل توامانوگری و خواهرش گنگادوری، پس از اینکه صرافی کریپتو دات‌کام مرتکب اشتباه در صدور بازپرداخت ۱۰۰ دلار استرالیا آنان شد، یک سپرده با ارزش ۱۰.۵ میلیون دلار استرالیا از این صرافی دریافت کردند.

ظاهراً یکی از کارمندان صرافی به‌جای مبلغ بازپرداخت، یک شماره‌حساب را در بخش پرداخت تایپ کرده که منجر به انجام این انتقال اشتباه به حساب بانکی این دو خواهر شده است.

این حادثه در ماه مه ۲۰۲۱ (اردیبشهت ۱۴۰۰) رخ داده، اما تا زمانی که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰) یک حسابرسی سالانه انجام شد، این اشتباه کشف نشده بود. پس از طرح شکایت، دادگاه اخیراً حکم داد که وجوه باید به صرافی بازگردانده شوند، اما به‌نظر می‌رسد منویل ۱.۲۵ میلیون دلار استرالیا از این پول را صرف خرید یک خانه لوکس ۵ خوابه کرده است و حالا به او دستور داده شده که با فروش ملک وجوه را بازگرداند.

یکی از مدیران صرافی ارزهای دیجیتال بیت‌کوب محکوم شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC)، اقدامات اجرایی علیه مدیر ارشد فناوری صرافی بیت‌کوب (Bitkub) که گفته می‌شود از اطلاعات داخلی برای خرید بیت‌کوب کوین استفاده کرده بود را اعلام کرد. در اطلاعیه این نهاد آمده است که سامرت واجاناساتیان، مدیر ارشد فناوری بیت‌کوب به پرداخت ۲۳۴ هزار دلار جریمه محکوم کرده است. همچنین ناظر اوراق بهادار تایلند قصد دارد این فرد را از هرگونه پست مدیریتی در هر شرکت ارز دیجیتال محروم کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند ادعا کرده است که واجاناساتیان حدود ۶۱ هزار دلار توکن کوب (KUB) را پیش از اعلام معامله تصاحب ۵۱ درصد از سهام صرافی توسط بانک تجاری سیام (SCB)، خریداری کرده است. گفتنی است که انتشار این خبر قیمت توکن کوب را ۱۰۱ درصد افزایش داده بود.

باید بفهمیم که کدام قوانین به نفع ما هستند و کدام‌یک ما را عقب نگه می‌دارند

جیمی بائیزا، مدیرعامل صندوق پوشش ریسک ای‌ان‌بی اینوستمنتس (ANB Investments)، در مصاحبه با کوین‌تلگراف، درمورد چالش‌های مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال، فرصت‌هایی که در بحبوحه عدم قطعیت نظارتی به‌وجود می‌آید و مواردی که می‌تواند منجر به پذیرش گسترده‌تر فناوری وب ۳ شود، نظرات خود را به اشتراک گذاشت.

به عقیده وی، محیط همراه با تغییرات سریع و عدم قطعیت نظارتی و قانونی از چالش‌های اصلی در فضای کنونی وب ۳ هستند.

مدیرعامل صندوق پوشش ریسک ای‌ان‌بی اینوستمنتس اظهار کرد که این فضا در حوزه‌های مختلف از نظر تدوین مقررات شاهد رویکردهای متفاوتی است و به معضل‌ها و دوراهی‌های قانون‌گذاران در مناطق مختلف جهان اشاره کرد.

بائیزا معتقد است که هنوز فرصت‌هایی برای آزمودن و شکست وجود دارد. او دراین‌باره توضیح داد: «بخش ارزهای دیجیتال جوان است و ما باید یاد بگیریم چه مقرراتی مفید هستند و چه مقرراتی ما را به خاطر خودش بدون هرگونه منعفت واقعی و عقب نگه می‌دارد. ما باید محیط مناسبی برای توسعه و پیشرفت داشته باشیم.

نقشه بازار

بیت کوین همچنان در نوسان

کد خبر 601236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.