رندرهای جدید هواوی Mate 50 Pro پیش از رونمایی فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد هواوی ششم سپتامبر به صورت رسمی از سری Mate 50 Pro رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی رندرهایی از Mate 50 Pro به اشتراک گذاشته شده است که ظاهر نمایشگر، دوربین و رنگ این محصول را نشان می‌دهد. در تصاویر جدید فاش شده از این گوشی، لبه‌های صفحه‌نمایش آن در سمت چپ و راست خمیده است و بالای آن نیز شاهد بریدگی مخصوص دوربین سلفی و احتمالاً حسگرهای تشخیص چهره خواهیم بود.

نمایشگر گوشی Mate 50 Pro به آیفون ۱۳ پرو شباهت دارد، اما طبق جدیدترین اطلاعات فاش شده بعید به نظر می‌رسد که این شرکت ابعاد بریدگی بالای صفحه‌نمایش را تغییر دهد؛ به همین دلیل ممکن است ابعاد این بخش شبیه Mate 20 Pro باشد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بریدگی بالای نمایشگر Mate 50 Pro محل حسگرهای جدید تشخیص چهره و وضعیت بدن خواهد بود.

رندرهای جدید گوشی Mate 50 Pro آن را در پنج رنگ سبز، سفید، نقره‌ای، طلایی و مشکی منتشر کرده است که همگی زیبا به‌نظر می‌رسد. از ویژگی‌های محصول ذکر شده می‌توان به رم هشت تا ۱۲ گیگابایتی آن اشاره کرد. مطمئناً سری Mate 50 هواوی به جدیدترین و بهترین سخت‌افزار این شرکت مجهز خواهند شد، به همین دلیل انتظار می‌رود با قیمتی در سطح سایر گوشی‌های پرچم‌دار وارد بازار شود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، هواوی Mate 50 pro با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم هشت گیگابایتی با قیمت تقریباً ۷۲۷ دلار به فروش می‌رسد در حالی که نسخه‌های مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به ترتیب با قیمت ۸۰۰ و ۸۷۲ دلار عرضه خواهد شد. البته در بعضی دیگر از شایعات نیز گفته شده است قیمت پایه Mate 50 Pro هواوی از ۸۹۹ دلار آغاز می‌شود، بنابراین فعلاً نمی‌توان در مورد قیمت نهایی این محصولات نظر قطعی داد.

کد خبر 601078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.