بازگشت بیت‌کوین

بیت‌کوین نسبت به سطح حمایتی خود واکنش مثبت نشان داد و به بالای سطح ۲۰ هزار دلار بازگشت. پیش‌بینی می‌شود درصورتی‌که بتواند از محدوده ۲۰ هزار و ۸۱۹ دلار عبور کند تا سطح ۲۴ هزار رشد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها در بیست‌وچهار ساعت گذشته با نوساناتی همراه بود که شرح آن را در زیر می‌خوانید:

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۴۸۷ دلار

تغییرات: رشد ۳.۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۹۰ دلار

تغییرات: رشد ۹.۵۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۱ دلار و ۴۹ سنت

تغییرات: رشد ۵.۰۲ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۳۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۵۴ دلار

تغییرات: رشد ۵.۰۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۸۵ سنت

تغییرات: رشد ۷.۶۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۴۱ دلار

تغییرات: رشد ۳.۸۰ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۳۰ دلار

تغییرات: رشد ۶.۳۰ درصدی

پولکادات (DOT): ۷ دلار و ۳۵ سنت

تغییرات: رشد ۵.۶۷ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۲.۶۴ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۰ دلار و ۳۷ سنت

تغییرات: رشد ۱۲.۸۴ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازگشت بیت‌کوین

حمایت: ۱۸ هزار دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

پیش‌بینی: بیت کوین نسبت به سطح حمایتی خود واکنش مثبتی را از خود نشان داد و به بالای سطح ۲۰ هزار دلار بازگشت. پیش‌بینی می‌شود در صورتی که بتواند از محدوده ۲۰ هزار و ۸۱۹ دلار عبور کند تا سطح ۲۴ هزار رشد داشته باشد.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

بازگشت بیت‌کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار حوزه دیفای

بازگشت بیت‌کوین

شاخص ترس و طمع

شاهد بهبود وضعیت شاخص ترس و طمع بازار به میزان سه واحد هستیم و این بیانگر کاهش ترس در بازار است.

بازگشت بیت‌کوین

فروش کلی مجموعه NFT بورد ایپ یات کلاب از کریپتو پانکس پیشی گرفت.

افزایش محبوبیت مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) بورد ایپ یات کلاب (BAYC) در میان افراد مشهور و سلبریتی، همراه با افزایش علاقه کلکسیونرهای این مجموعه، باعث پیشی‌گرفتن آن از مجموعه کریپتو پانکس (CryptoPunks) از نظر حجم کل فروش شده است.

بورد ایپ یات کلاب اکنون پس از فروش کل ۲.۴ میلیارد دلاری در کل تاریخ خود، با کمی فراتررفتن از فروش کل ۲.۳۶ میلیارد دلاری کریپتو پانکس توانست رتبه دوم را از این نظر کسب کند. مجموعه اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) نیز با فروش کل بیش از چهار میلیارد دلار همچنان در رتبه اول قرار دارد.

امکان قراردادن NFT‌ها و اقلام کلکسیونی دیجیتال در فیسبوک فراهم شد

کاربران فیسبوک اکنون می‌توانند اقلام کلکسیونی دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی (NFT) را در حساب خود پست کنند. متا، شرکت مادر شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام، روز دوشنبه اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول‌های دیجیتال و دارایی‌های مجازی را به فیسبوک اضافه کنند. این اقدام فیسبوک توکن‌های غیرمثلی را در دسترس ۲.۹ میلیارد کاربر این پلتفرم قرار می‌دهد.

تاکنون ۳.۷ میلیارد دلار اتریوم سوزانده شده است

از زمان راه‌اندازی طرح EIP-۱۵۵۹، تاکنون ۲.۶ میلیون واحد اتریوم سوزانده شده که در قیمت فعلی ارزش این مقدار ۳.۷ میلیارد دلار است. همچنین نرخ تورم سالیانه اتریوم تا ۵۰ درصد کاهش یافته است که اتر را به تبدیل‌شدن به یک دارایی ضدتورمی نزدیک‌تر کرده است. گفتنی است که پس از به‌روزرسانی مرج (Merge)، میزان عرضه اتریوم تا ۹۰ درصد کاهش می‌یابد و تورم شبکه را به سطح بسیار پایینی می‌رساند.

دبی مقررات بازاریابی ارزهای دیجیتال را برای محافظت بهتر از سرمایه‌گذاران منتشر کرد

مرجع نظارتی دارایی مجازی دبی (VARA)، دستورالعمل‌های نظارتی جدیدی را در زمینه بازاریابی، تبلیغ و ترویج دارایی‌های مجازی معرفی کرد. در این مقررات جدید، این نهاد به تمام شکل‌های ارتباطات و تبلیغات، انتشار اطلاعات، آگاهی‌بخشی، ارتباط با مشتریان، درخواست از سرمایه‌گذار و سایران اشاره کرده است.

این دستورالعمل‌ها تمام ارتباطات و نهادهای مرتبط با دارایی‌های مجازی که در وب‌سایت‌های رسانه‌ای دبی اطلاعات منتشر می‌کنند، پلتفرم‌های جست‌وجو و همچنین کانال‌های آنلاین و آفلاین انتشار اطلاعات را پوشش می‌دهد.

سپتامبر ماه خوبی برای بیت کوین نیست

یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال با نام مستعار راجر (Rager)، گفته که سپتامبر، معمولاً ماه خوبی برای بیت کوین نیست. طبق نموداری که راجر در توئیتر خود منتشر کرده، قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر به طور متوسط پنج درصد افت می‌کند. اگرچه این تحلیل‌گر نسبت به روند کوتاه‌مدت بیت کوین دیدگاه نزولی دارد، اما تصور می‌کند که این ارز دیجیتال اکنون آماده معامله در محدوده ۱۸ تا ۴۸ هزار دلاری برای یک سال آینده است.

فرمول یک وارد دنیای متاورس شد

فرمول یک (Formula ۱) با ثبت ۲ نشان تجاری پیش از مسابقات جایزه بزرگ لاس وگاس در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) وارد دنیای توکن‌های غیرمثلی و متاورس شد. اطلاعات این پرونده توسط مایکل کندودیس، یک وکیل متخصص در نشان تجاری افشا شد.

وی در توئیتر خود گفت که این نشان‌های تجاری توکن‌های غیرمثلی، ارزهای دیجیتال، بیمه، خدمات مالی، لباس و لوازم ورزشی مجازی، معاملات ارز دیجیتال و خدمات مرتبط با آن‌ها را شامل می‌شود.

شاخص دلار به بالاترین سطح خود در ۲۰ سال گذشته رسید

شاخص دلار که ارزش دلار ایالات متحده آمریکا را با سبدی متشکل از سایر ارزهای ملی مطرح جهان مقایسه می‌کند، امروز به بالاترین سطح خود در ۲۰ سال گذشته، یعنی ۱۰۹.۴۸ رسید. این در حالی است که جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، هفته گذشته به‌نوعی به این موضوع اشاره کرده بود که افزایش نرخ بهره بانکی در این کشور با هدف کنترل تورم، ادامه پیدا خواهد کرد.

نقشه بازار

بازگشت بیت‌کوین

کد خبر 601019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.