رفع مشکلات علی‌آباد اهواز دغدغه مدیریت شهری اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اینکه برای خدمات شهری علی‌آباد باید نیروی ثابت وجود داشته باشد، گفت: برای رفع مشکلات کوی علی‌آباد به طور جدی تلاش می‌شود، با این حال برای رفع برخی از مشکلات نیازمند زمان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیاوش محمودی امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در دیدار با امام جماعت و معتمدان کوی علی‌آباد در پاسخ به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان ساکن این محله، اظهار کرد: برای رفع برخی از مشکلات مورد مطالبه مردم کوی علی آباد هزینه زیادی نیاز نیست و برخی نیز هم به هزینه و هم به زمان نیاز دارند، با این حال مبنای این دوره شورای اسلامی شهر اهواز این است که وعده‌هایی داده شود که امکان عملی شدن آنها وجود داشته باشد.

وی افزود: برای پاسخگویی به مطالبات باید توان مالی شهرداری و بازه زمانی مد نظر باشد تا به وعده داده شده در بازه زمانی مد نظر عملی شود، در خصوص مسائل فرهنگی نیز با توجه به اهمیتی که دارد پیگیری‌های لازم انجام خواهد گرفت و به این منطقه کمک شایانی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه خدمات شهری جز وظایف ذاتی شهرداری است، گفت: برخی از مطالبات مانند کتابخانه و خانه فرهنگ در حوزه کاری شهرداری نیست و نباید از شهرداری مطالبه شود؛ با این حال کمک‌های لازم در این خصوص به ویژه ارتباط با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: احداث فضای سبز آسان است، اما تأمین آب، حفظ و نگهداری آن اهمیت بسزایی دارد، با این حال باید در ورودی منطقه و وسایل بازی باید اقدام لازم انجام شود.

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمین ورزشی یکی از مطالبه‌های جدی مردم محله بوده و مشکل روشنایی آن رفع شده است، برای احداث سکوهای آن و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر ورودی و معابر محله مدیر منطقه اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای خدمات شهری کوی علی‌آباد باید نیروی ثابت و مختص محله وجود داشته باشد، تاکید کرد: با توجه به مطالبات و مشکلات ارائه شده برای رفع آنها و کمک به توسعه محله، تلاش‌های جدی انجام خواهد گرفت، با این حال برای حفاظت از اموال عمومی و حفظ فضای سبز باید اهالی محله همراه شهرداری باشند.

کد خبر 600794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.