پیش‌بینی بورس فردا ۸ شهریور ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا یک روند متعادل و استقبال به سمت نمادهای کوچک را پیش‌بینی می‌شود، در بازار فردا پیش بینی می‌شود که تغییرات شاخص کل در محدوده پنج هزار واحد باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رشد یک هزار واحدی شاخص کل هرچند کافی نبود اما از یک روند اصلاحی بهتر بود، با نگاهی به بازار امروز، توقف حرکت بزرگان بازار مانند فولاد، فملی، خودرو، خساپا، شستا، وبملت و خگستر مشاهده خواهد شد، همچنین در بازار امروز استقبال به سمت نمادهای کوچک‌تر حرکت کرد.

پیش بینی می‌شود این روند برای بازار فردا نیز تداوم داشته باشد، یعنی نقدینگی به سمت نمادهای کوچک‌تر بازار حرکت کند، در نمادهای بزرگ به دلیل ابهامات سیاسی اقتصادی موجود خریدار اقدام به پذیرش ریسک نمی‌کند و ترجیح می‌دهد در نمادهای کوچک‌تر با تأثیر پذیری کمتر از روند جریانات سیاسی و کنترل بازارگردان ها سرمایه گذاری کند.

به نظر می‌رسد رشد یک درصدی بازه دامنه نوسان نیز توانسته تأثیر مثبتی بر روند نقدشوندگی بازار داشته باشد. برای بازار فردا یک روند متعادل و استقبال به سمت نمادهای کوچک را پیش‌بینی می‌شود، در بازار فردا پیش بینی می‌شود که تغییرات شاخص کل در محدوده پنج هزار واحد باشد.

کد خبر 600757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.