راز کسب درآمد از اینستاگرام در ایران که نمی دانستید!

این روزها کسب درآمد از اینستاگرام در ایران موضوع خیلی داغی شده است به طوری که نوجوان های ۱۴ ۱۵ ساله هم از اینستاگرام درآمدزایی خوبی دارند.

همین باعث شده تا خیلی از افرادی که کارهای فیزیکی انجام می دادند تصمیم بگیرند کسب و کار خود را آنلاین کنند و برای شروع وارد اینستاگرام شوند. کسب درآمد از اینستاگرام کار آسانی نیست! اما وقتی به درآمد برسید محدودیتی در درآمد شما نخواهد داشت.

مهمترین چیزی که در مورد کسب درآمد از اینستاگرام باید بدانید این است که فالوورهای پیج تان هرچقدر بیشتر باشد درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. به خاطر همین همواره باید از روش های مختلف برای جذب فالوور استفاده کنید. بعضی از این روش ها رایگان هستند و بعضی پولی! اما ما در این مقاله بهترین و سریع ترین روش را برای افزایش فالوور پیج تان به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر دوست دارید از اینستاگرام سریع به درآمد بالا برسید این مقاله آموزشی را حتماً با دقت بخوانید.

اولین قدم برای کسب درآمد از اینستاگرام

اولین قدمی که برای پول درآوردن از اینستاگرام باید بردارید بالا بردن تعداد فالوورهای پیج تان است. چون اگر فالوورهای پیج تان را زیاد نکنید نمی توانید درآمد خود را افزایش بدهید. به همین دلیل باید از روش های جذب فالوور استفاده کنید تا فالوورهای پیج تان را زیاد کنید.

به این حرف ها زیاد توجه نکنید که می گویند شما با فالوور کم هم می توانید درآمد بالا داشته باشید. این حرف ها کلیشه ای هستند و به درد هر کسی نمی خورد. یک معادله خیلی ساده هست هرچقدر تعداد مشتریان شما بیشتر باشد درآمد شما نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. پس باید پلن مشخصی برای جذب فالوور در دراز مدت داشته باشید.

زیر ساخت بیزینس خود را درست بسازید!

در مرحله بعد باید پیج اینستاگرام خود را بهینه کنید. فراموش نکنید پیج کاری شما با پیج شخصی تان در اینستاگرام کاملاً متفاوت است. از عکس پروفایل گرفته تا چیزی که بیو پیج تان می نویسید باید بیان گر کسب و کارتان و نوع خدمت رسانی شما به مشتریان تان باشد.

تا زمانی که پیج خود را درست تنظیم نکنید نمی توانید مشتری جذب کنید. سعی کنید حتماً در عکس پروفایل از لوگوی خود استفاده کنید. اگر بیزینس شما شخصی است باید عکس پرتره خودتان را قرار دهید. در بیو پیج تان دقیقاً باید بنویسید که چرا مردم باید پیج شما را فالو کنند. درج آدرس، شماره تماس و آدرس وب سایت در صورت وجود ضروری است.

راز اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

راز کسب درآمد از اینستاگرام در ایران که نمی دانستید!

راز اصلی کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟ شاید شما هم افرادی را دیده اید که از اینستاگرام درآمد میلیاردی در ماه دارند. شاید فکر کنید این افراد آدم های معمولی نیستند! در صورتی که اصلاً این طور نیست. فرق این افراد با شما این است که ریسک نمی کنید و دائم می ترسید. اگر ریسک کنید قطعاً شما هم از اینستاگرام به درآمدهای نجومی خواهید رسید.

چرخه ثروت در اینستاگرام این طور است که اول مخاطب را باید جذب کنید، سپس آنها را علاقه مند به کسب و کارتان کنید و در مرحله بعدی به آنها بفروشید. بعد از زمانی که به اولین درآمدهای خود رسیدید مجدد باید قسمتی از درآمدتان را در کسب و کارتان خرج کنید. این بار برای جذب فالوور باید هزینه کنید تا سرعت جذب را بالا ببرید. قسمتی از درآمد خود را باید بابت تبلیغات در اینستاگرام خرج کنید. در نهایت این چرخه مدام ادامه خواهد داشت.

راز اصلی کسب درآمد از اینستاگرام دقیقاً همین است که دیدید. دنبال چیز دیگری نباشید. تا زمانی که فالوورهای خود را بالا نبرید نمی توانید به درآمدهای میلیاردی از اینستاگرام برسید. تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوور بالا در اینستاگرام است. البته روش های دیگری هم وجود دارد که یکم زمان بر تر است.

آیا خرید فالوور اینستاگرام روی درآمد ما تاثیر گذار خواهد بود؟

خیلی از پیج هایی که فالوورهای بالای ۲۰۰ کا دارند فالوور فیک هم درشون به چشم می خورد. یعنی یک چیز کاملاً طبیعی است هیچ پیجی وجود نداره که ۱۰۰ درصد فالوورهاش واقعی باشد. خیلی از پیج های فالوور بالا در ایران از خرید فالوور فیک برای بیشتر کردن فالوورهایشان استفاده کرده اند. اما این به این معنی نیست که تمام فالوورهایشان فیک هستند. اصلاً اینطور نیست! تا جایی که به پیج شان از لحاظ نرخ تعامل آسیب نرسد از فالوور فیک استفاده می کنند.

اما باید این قضیه مهم را بدانید که کلاً خرید فالوور اینستاگرام به منزله خرید فالوور فیک است. نباید زیاد این کار را تکرار کنید فقط زمانی باید اقدام به خرید فالوور کنید که قصد دارید پیج تان را به یک تعداد مشخصی از فالوور برسانید. سپس از طریق روش های مختلف فالوور واقعی جذب کنید. اگر این کار را درست انجام ندهید و کلاً فالوور خریداری کنید پیج تان پر از فالوورهای غیرواقعی می شود. تعارف نداریم شما تا زمانی که فالوور واقعی نداشته باشید نمی توانید از پیج تان کسب درآمد کنید.

نکته مهم بعدی در مورد خرید فالوور این است که از سایت های فالوور اینستاگرام بخرید که واقعاً معتبر و قدیمی هستند. خیلی از سایت های فروش فالوور وجود دارند که فالوورهای فیک با پروفایل خارجی برای پیج شما می زنند. این فالوورها به شدت به پیج تان آسیب می رساند. اگر قصد دارید از جایی مطمئن فالوور اینستاگرام خریداری کنید پیشنهاد می کنم از سایت همیار وب اقدام کنید. بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران سایت همیار وب است، برای خرید فالوور ایرانی و ارزان از این سایت معتبر به این آدرس مراجعه کنید.

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم راز اصلی کسب درآمد از اینستاگرام را به شما بگوییم. راز اصلی فقط در جذب فالوور به تعداد بالاست. همانطور که متوجه شدید هرچقدر فالوورهای پیج تان بیشتر باشد درآمدتان به همان میزان بالاتر خواهد رفت. اگر فکر می کنید نیاز به فالوور زیاد دارید اول مقداری فالوور خریداری کنید و سپس از طریق تبلیغات در اینستاگرام اقدام به جذب فالوور واقعی کنید. در غیر اینصورت نمی توانید در اینستاگرام به موفقیت برسید. امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید.

کد خبر 600669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.