محرومیت‌زدایی در اولویت مدیریت شهری شیراز

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بیشترین کاربری موجود در منطقه هفت شهرداری، مسکونی است که نشان می‌دهد، ارتباط و نوع برخورد با شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم حسینی امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه _ در مراسم معارفه به عنوان ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه هفت شهرداری شیراز با اشاره به ظرفیت‌های متنوع این منطقه، اظهار کرد: جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی و قومیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، نشان‌دهنده ارزش و اهمیت این منطقه از شهر شیراز است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های انسانی منطقه هفت، ادامه داد: بیشترین کاربری موجود در منطقه هفت مسکونی است و این نشان می‌دهد که ارتباطات انسانی و نوع برخورد با شهروندان و ارباب رجوع از اولویت بالایی باید برخوردار باشد.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای منطقه هفت و رسیدگی به نیازهای اولیه شهروندان از اولویت‌ها و ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی، آموزشی و امر توانمندسازی بانوان باید سرلوحه برنامه‌ها باشد. گزارش کاملی از عملکرد منطقه و خدمات ارائه شده مطرح کردیم تا شهروندان بدانند در تلاش برای رفاه حال آنها هستیم.

وی تصریح کرد: یاوران شورای اسلامی شهر در منطقه هفت به نیازهای اولیه محلات و مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه‌ای دارند و با ارائه پیشنهادهای خود جهت کاهش محرومیت‌ها آمادگی خود را در همراهی و همکاری با منطقه هفت اعلام می‌کنیم.

کد خبر 600581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.