پروژه فاز ۵ عماریاسر تا پایان سال تعیین تکلیف شود

شهردار قم با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری این کلان‌شهر، اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر است، گفت: این پروژه باید تا پایان سال تعیین تکلیف و تکمیل شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید سرزده از منطقه هفت شهرداری، با اشاره به اینکه عوارض نوسازی تنها درآمد پایدار شهرداری‌ها به شمار می‌رود، اظهار کرد: برای عوارض بخشی از هزینه‌های جاری شهری است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود تا مردم مشارکت بیشتری برای پرداخت آن داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت تسریع در آرشیو الکترونیکی پرونده‌های شهرداری، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های شهرداری الکترونیکی، بایگانی به‌روز و آرشیو سازی الکترونیکی است تا روند بررسی و پیگیری پرونده‌ها با سرعت ادامه و راحت‌تر بتوان به مردم خدمات ارائه کرد.

شهردار قم با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری این کلان‌شهر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر است، گفت: این پروژه باید تا پایان سال تعیین تکلیف و تکمیل شود و این منطقه شهرداری باید با تلاش مضاعف و تملک املاک در مسیر، روند اجرایی این پروژه را تسریع ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: واحد املاک منطقه هفت شهرداری باید هر هفته تعدادی از این املاک را آزادسازی کند، چراکه برای تملک این املاک مشکل مالی نداریم و به‌صورت نقدی و تهاتر آماده همکاری با شهروندان هستیم.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه شنبه‌های هر هفته به‌صورت اختصاصی جلسه بررسی پروژه فاز ۵ عماریاسر با حضور مسئولان شهرداری، شورای شهر و کارشناسان برگزار می‌شود، افزود: پشتوانه‌های قوی و مناسبی برای این پروژه پیش‌بینی‌شده است که این منطقه باید با استفاده از آن‌ها در ترغیب‌سازی شهروندان برای همکاری تلاش کند.

کد خبر 600279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.