آغاز عملیات اجرایی ۲۵ پروژه عمرانی در برزک

شهردار برزک از آغاز عملیات اجرایی ۲۵ پروژه عمرانی با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

سجاد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری در سال جاری و رشد چهار برابری آن نسبت به سال گذشته، بر آن شدیم تا با توجه به نیازهای ضروری شهر، نسبت به تعریف پروژه‌های مورد نیاز در چهار بخش عمرانی، خدماتی، فرهنگی و زیباسازی اقدام کنیم.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۲۵ پروژه عمرانی در سال جاری با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: با توجه به رشد منابع درآمدی شهرداری در حال تدوین متمم بودجه و ارسال آن به شورای اسلامی شهر هستیم.

شهردار برزک خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های عمرانی این دوره توجه ویژه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار گذشته و پایه‌گذاری طرح‌های درآمدزا و اشتغال‌زا توسط شهرداری است.

قاسمی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شهر برزک شامل احداث بوستان‌ها و پارک‌های محلی، آسفالت معابر اصلی و فرعی، پیاده‌روسازی معابر اصلی شهر، توسعه فضای سبز، سنگ‌فرش و جداره‌سازی بافت قدیم، آزادسازی‌ها و دیوارچینی‌های معابر سعدآباد_بلوار انقلاب و ساخت استخر ذخیره آب فضای سبز است.

وی ادامه داد: پروژه المان‌ها و زیباسازی شهری، احداث ایستگاه آتش‌نشانی و احداث میادین و ساخت پل از دیگر طرح‌های عمرانی است که برای اجرای این طرح‌ها ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده هزینه خواهد شد.

کد خبر 599983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.