رشد و رونق قبله تهران دغدغه شورای ششم

عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به مشارکت مردم در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: شورای اسلامی شهر آمادگی آن را دارد که ظرفیت‌های خود را در راستای اعتلای قبله تهران (شهرری) به میدان بیاورد و در رشد و رونق و توسعه فرهنگی شهرری کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در دیدار با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر آمادگی آن را دارد که ظرفیت‌های خود را در راستای اعتلای قبله تهران (شهرری) به میدان بیاورد و در رشد و رونق و توسعه فرهنگی شهر ری کمک کند.

وی با اشاره به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال اول شورای ششم، ادامه داد: یکی از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه تهیه گزارش حسابرسی شهرداری تهران است که در دوره پنجم مدیریت شهری، این مهم مغفول مانده است و اکنون به همت اعضا و کارشناسان این کمیسیون در دوره جدید مدیریت شهری این گزارش‌ها آماده شده و در صحن شورای اسلامی شهر قرائت شده است.

احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اقداماتی که پس از انتصاب حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر در شهرری آغاز شده است، اظهار کرد: اقدامات اخیر تولیت معزز در بین اهالی ری، نویدبخش و امیدآفرین بوده است. شهر ری پایگاه نخبگان و ولایتمداران و مردم انقلابی است که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند، در مجموعه مدیریت شهری نیز آماده هستیم در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در خدمت این مردم و این منطقه باشیم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که مدیریت شهری در دستور کار دارید این است که در محل سابق کارخانه سیمان، کارخانه نوآوری احداث شود و مجموعه‌های دانش‌بنیان در آن مستقر شوند که موجب رشد و توسعه این منطقه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌دهم برای انجام پروژه نفرآباد به عنوان یک شهر اسلامی تمام مردم را دعوت به مشارکت کنیم و متوقف به بودجه‌های مصوب نشده نشویم و با مشارکت مردم و بازاریان موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و آبادانی منطقه شویم.

به گزارش ایمنا، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، میثم مظفر، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیته بودجه و احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با تولیت معزز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار کردند.

کد خبر 599275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.