استفاده از نیروهای توانمند در پست‌های مختلف شهرداری و دستگاه‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بارها پیگیری کرده و خواستار استفاده از نیروهای توانمند بومی در شهرداری و در همین استان بودیم اما این اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره در چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان و کادر درمان، اظهار کرد: از پزشکان زحمتکش که در شرایط بحرانی و در این چند سال اخیر در یاری رساندن به بیماران کرونایی تا پای جان تلاش کردند و فشار زیادی را تحمل کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: همانطور که شهید رجایی اشاره کرده است مردم واقعاً از کمبودها و کسری‌هایی که وجود دارد گله‌ای ندارند، آنچه که ما را آزار می‌دهد تبعیض‌های ناروا و سو استفاده‌هایی است که از بیت‌المال اتفاق می‌افتد، امید است که هر یک از ما بتوانیم کمک کنیم تا موضوعاتی که مردم را نگران می‌کند، کاهش یابد.

جراره با تبریک روز کارمند به تمام کارمندان به ویژه کارمندان شهرداری، تصریح کرد: به یقین توفیق هر دولتی در اداره هرچه بهتر آن کشور وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: موفقیت و توسعه و پیشرفت هر سازمان به بهره‌وری، تخصص، تلاش همگانی و اخلاق نیروی انسانی آن سازمان وابسته است و تلاش در زمینه پیشبرد اهداف و ارتقای آن مجموعه بدون کوشش این کارمندان به نتیجه نمی‌رسد و از این فرصت استفاده شود و از کارمندان نمونه شهرداری و تمام ادارات تجلیل شود.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب عباس سرخاب به سمت مربی تیم فوتبال جوانان و تبریک این موفقیت به تمام مردم هرمزگان، تصریح کرد: بارها پیگیری کرده و خواستار استفاده از نیروهای توانمند بومی در شهرداری و در همین استان بودیم، متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد.

جراره ابراز امیدواری کرد: از این دست، نیروها در استان هرمزگان زیاد است و باید از آنان استفاده شود که باید شرایط را برای پیشرفت آنان فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: نیروهای بومی توانمندی‌های بالایی دارند که می‌توانند به تیم ملی دعوت شده و آنجا فعالیت کنند. در استان به این جوانان اعتماد نکرده‌ایم و این در حالی است که اگر اعتماد به جوانان سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، شاهد موفقیت‌های بسیاری در کشور خواهیم بود.

کد خبر 599105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.