اهمیت بیشتری به جامعه شورایی داده شود

نماینده شوراهای چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: لازم است از فرمانداران و بخشداران خواسته شود تا اهمیت بیشتری به جامعه شورایی بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در نشست اعضای شورای اسلامی استان با معاون سیاسی استاندار، اظهار کرد: در مواقعی به شوراهای اسلامی توجه شده و در بسیاری دیگر نقش آنها مغفول مانده به عنوان مثال در موضوع سیل اخیر کمبودها به شوراهای اسلامی ارجاع شد، اما وقتی بحران رفع شود، شوراها به فراموشی سپرده می‌شوند و گاهی در جلسات تصمیم‌ساز استانی و شهرستانی دعوت نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است از فرمانداران و بخشداران خواسته شود اهمیت بیشتری به جامعه شورایی بدهند و در جلسات شورای اداری و جلسات تصمیم ساز شهرستانی از شوراهای فرادست دعوت به عمل آورند، چرا که افرادی نخبه در این شوراها حضور داشته که با ایده‌ها و تفکرات خود به فرمانداران و بخشداران و دستگاه‌های اجرایی یاری‌رسان خواهند بود و منجر به رقم خوردن اتفاقی خوب برای حوزه انتخابیه خود می‌شوند.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان، تصریح کرد: در سیل اخیر مسئولان به صورت میدانی تقسیم‌بندی و بازدیدهای شهرستانی و هم‌دردی با آسیب‌دیدگان را انجام دادند، لذا تقویت تجهیزات و نیروی انسانی متخصص چهارمحال و بختیاری در بخش مدیریت بحران باید مورد توجه مسئولان ملی و استانی باشد.

وی گفت: با توجه به اعتباراتی که در سال ۱۴۰۱ برای استان در نظر گرفته شده و اعتبارات ویژه مربوط به سفر ریاست جمهور، از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در جذب این اعتبارات نهایت تلاش خود را داشته باشند، چرا که میزان خسارت به کشاورزان، دامداران و عشایر بسیار بالا است و ملزم به برنامه‌ریزی و جبران خسارات وارد شده تا حد امکان خواهیم بود.

کد خبر 598996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.