بلیط پرواز کدام ایرلاین‌ها را می‌توان از اسنپ خرید؟
خرید بلیط پرواز ایرلاین های مختلف از اپلیکیشن اسنپ

قصد سفر هوایی دارید ولی نمی‌دانید کدام ایرلاین را انتخاب کنید؟ خرید بلیط پرواز ایرلاین های مختلف از اپلیکیشن اسنپ مقدور است.

قصد سفر هوایی دارید ولی نمی‌دانید کدام ایرلاین را انتخاب کنید؟ روزانه از خدمات اسنپ استفاده می‌کنید ولی تا به حال نمی‌دانسته‌اید که می‌توانید بلیط هواپیما را هم به‌سادگی از طریق اسنپ تهیه کنید؟ شاید هم در باشگاه مشتریان اسنپ امتیاز جمع‌آوری کرده‌اید و حالا می‌خواهید از امتیازهایتان استفاده کنید! در هر صورت، خرید بلیط پرواز ایرلاین های مختلف از اپلیکیشن اسنپ مقدور است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که دست شما برای خرید بلیط از ایرلاین‌های فعال چقدر باز است و چه امکاناتی در اختیار شماست!

خرید بلیط پرواز ایرلاین های مختلف از اپلیکیشن اسنپ

خرید بلیط پرواز ایرلاین های مختلف

اسنپ به شما کمک می‌کند که از میان ایرلاین‌های مختلف برای مقاصد داخلی و خارجی بلیط بخرید. روند کار بسیار ساده و سریع است. اگر هرگونه پرسشی برایتان پیش بیاید یا مشکلی هم در میان باشد، تیم پشتیبانی برای پاسخ‌گویی در کنارتان خواهند بود.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این نوع از رزرو بلیط هواپیما تنوع و حق انتخابی است که پیش رویتان قرار می‌دهد. هم در انتخاب نوع بلیط دست‌تان باز است و هم می‌توانید از میان پرواز ایرلاین های هواپیمایی های مختلف اقدام به خرید بلیط کنید.

بلیط اکونومی می‌خواهید یا بیزینس؟ شرکت خاصی برای خرید در نظرتان است؟ اسنپ فرصتی فراهم می‌کند که همه این موارد را در کنار انتخاب زمان مناسب و دلخواهتان برای پرواز مدیریت کنید.

امکان خرید بلیط کدام ایرلاین‌ها در اسنپ وجود دارد؟

امکان خرید بلیط شرکت‌های متنوعی در اپلیکیشن اسنپ وجود دارد. برای مثال، خرید بلیط شرکت‌های معتبر و خوش‌نام زیر در اسنپ مقدور است:

  • ایران ایر؛
  • ترکیش ایر؛
  • قشم ایر؛
  • ماهان؛
  • هواپیمایی زاگرس؛
  • فلای پرشیا؛
  • کاسپین؛
  • آتا؛
  • آسمان؛
  • وارش.

۱. ایران ایر

ایران ایر

ایران ایر از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های ایرانی است و امکان خرید بلیط پرواز خارجی و داخلی به مقاصد مختلف را فراهم می‌کند. این شرکت معتبر هواپیماهای باکیفیتی برای جابه‌جایی مسافران دارد. البته پروازهای آن در طول سالیان دراز فعالیتش بی‌حادثه نبوده‌اند اما به‌طور کلی، امنیت خوبی دارند.

۲. ترکیش ایر

با مراجعه به اسنپ، خرید بلیط هواپیمای خارجی هم ممکن می‌شود. ترکیش ایر از ایرلاین‌هایی است که امکان خرید بلیط پروازهایش در اسنپ وجود دارد. این شرکت حدود ۳۳۱ فروند هواپیما دارد و شرکتی دولتی در ترکیه است. ترکیش ایر یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های هوایی جهان را دارد.

۳. قشم ایر

خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از شرکت قشم ایر در اسنپ هم مقدور است. این ایرلاین هم نزدیک به ۳۰ سال فعالیت کرده و نوسانات زیادی را از سر گذرانده است. امروز، قشم ایر نامی معتبر است که پروازهای امنی به مقاصد مختلف مانند ترکیه، امارات و شهرهای داخلی نظیر مشهد و اصفهان دارد.

۴. ماهان

بلیط پروازهای شرکت ماهان هم در اسنپ موجود است. این ایرلاین کلاس‌های مختلف پرواز را ارائه می‌کند و انتخاب با شما است که با کدام کلاس پروازهای ماهان راهی نقاط مختلف کشور و دنیا شوید. به‌سادگی و با لمس چند گزینه روی گوشی‌های هوشمند می‌توانید بلیط سفر به نقاط مختلف اروپا، آسیا و البته شهرهای داخلی را تهیه کنید.

۵. هواپیمایی زاگرس

زاگرس از ایرلاین‌های نه‌چندان قدیمی کشور است و از سال ۱۳۸۴ تاکنون فعالیت می‌کند. برای خرید بلیط پرواز داخلی به مقصد کیش، اصفهان، زنجان، تبریز و… می‌توانید بلیط پروازهای هواپیمایی زاگرس را از اسنپ تهیه کنید. زاگرس به مقاصد خارجی مختلفی مانند گرجستان، ترکیه و عراق هم می‌رود.

۶. فلای پرشیا

شرکت هوایی فلای پرشیا از تازه‌واردان بازار است. ایرلاین مذکور از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده و در حال حاضر، فقط پرواز به مقاصد داخلی را پوشش می‌دهد. اگر راهی شهرهایی مانند اراک، اصفهان، یزد، کیش، عسلویه و… هستید، بلیط سفرتان را از طریق اسنپ از فلای پرشیا بخرید.

۷. کاسپین

کاسپین هم از ایرلاین‌های قدیمی است و با ۱۰ فروند هواپیمایی که دارد، مسافران را به مقاصد داخلی و خارجی مختلف می‌رساند. راهی شهرهای ترکیه هستید؟ به نجف و کربلا می‌روید؟ قصد سفر به دوبی را دارید؟ بلیط پروازهای کاسپین همه این مقاصد در کنار بلیط شهرهای مختلف ایران در اسنپ وجود دارد. شما می‌توانید با پروازهای کاسپین به مقاصد مذکور بروید.

۸. آتا

آتا

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای داخلی از شرکت آتا هم در اسنپ مقدور است. با ورود به اپلیکیشن و مشخص‌کردن مبدأ و مقصد سفرتان می‌توانید آتا را هم درمیان گزینه‌های پیشنهادی پرواز ببینید. این شرکت هوایی به مقاصدی مانند ساری، رشت، شیراز و کیش پرواز دارد. علاوه بر خرید اینترنتی بلیط هواپیمای داخلی می‌توانید با پروازهای آتا به کشورهای خارجی مانند ترکیه و روسیه هم بروید.

۹. آسمان

ایرلاین آسمان از قدیمی‌ترین شرکت‌های هوایی ایران است. این شرکت از سال ۱۳۵۹ فعالیت می‌کند و پروازهایش محدود به مسیرهای داخلی نمی‌شود. با هواپیماهای شرکت آسمان هم می‌توانید به نقاط مختلف ایران و دنیا بروید. کافی است که بلیط‌تان را از اسنپ تهیه کنید و روانه سفر هوایی شوید.

۱۰. وارش

دفتر مرکزی ایرلاین وارش در ساری است. این شرکت هوایی شمالی هم از مهرماه سال ۱۳۹۷ کارش را شروع کرده و حالا پروازهای داخلی را سروسامان می‌دهد. با پروازهای وارش می‌توانید به ساری، شیراز، مشهد، کیش و شهرهای دیگر ایران بروید.

شرکت‌های هوایی دیگر در اپلیکیشن اسنپ چیست؟

شرکت‌های هوایی متنوع دیگری هم در اسنپ حاضر هستند و می‌توانید برای سفر به نقاط داخلی و خارجی، بلیطشان را تهیه کنید. برای مثال:

  • تابان؛
  • سپهران؛
  • ساها؛
  • ایران ایر تور؛
  • کارون (نفت)؛
  • کیش ایر؛
  • معراج؛
  • پارس ایر؛
  • پویا.

هریک از این ایرلاین‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. بعضی کیفیت بیشتری ارائه می‌کنند و خدمات بیشتری دارند. بدیهی است که قیمت بلیط‌هایشان هم گران‌تر می‌شود. برخی ارزان‌تر هستند و برای سفرهای کوتاه و مقرون‌به‌صرفه مناسب‌اند. اسنپ به شما حق انتخاب می‌دهد تا از میان موارد متعدد، گزینه مناسب‌تان را انتخاب و خریداری کنید.

تهیه بلیط از شرکت‌های هوایی مختلف از اسنپ چگونه است؟

برای تهیه بلیط از اسپ مسیر ساده‌ای روبه‌رویتان قرار دارد:

  • وارد سوپراپلکیشن اسنپ شوید؛
  • گزینه «بلیط سفر» را انتخاب کنید؛
  • با انتخاب گزینه پرواز وارد صفحه مشخصات سفر شوید؛
  • مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کنید؛
  • فهرستی از ایرلاین‌های مختلف را مشاهده کنید؛
  • به‌کمک فیلترهایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، دیرترین و…، بلیط مناسب خود را پیدا کنید؛
  • بلیط را انتخاب کنید و هزینه‌اش را آنلاین بپردازید.

در زمان بررسی شرکت‌های هوایی مختلف موجود در اپلیکیشن اسنپ به امکانات و ویژگی‌های سفر با هریک فکر کنید. اطلاعات و آگاهی‌تان را هم بالا ببرید. برای نمونه، ببینید که قوانین و قواعد هر ایرلاین برای استرداد بلیط چیست. امکان پس‌دادن بلیط هم در اپلیکیشن فراهم شده است.

بعد از خرید بلیط ایرلاین‌های مختلف می‌توانید اقدام به چاپ آن هم کنید. کافی است، لینکی را باز کنید که برایتان پیامک یا ایمیل می‌شود. برای سوارشدن به هواپیما یا باید نسخه چاپی بلیط را به‌همراه داشته باشید یا تصویر آن را روی گوشی یا تبلت نشان بدهید. کارت شناسایی معتبر هم فراموش نشود.

در آخر

با خرید بلیط پرواز ایرلاین های مختلف از اپلیکیشن اسنپ سفرهای هوایی برایتان راحت‌تر می‌شود. نیازی به مراجعه حضوری به آژانس‌ها و دفاتر فروش بلیط نخواهید داشت. در هر مکان و ساعتی از شبانه‌روز، با مراجعه به اپلیکیشن می‌توانید از ایرلاین‌های مختلف کشور بلیط بخرید و برای پرواز آماده شوید.

کد خبر 598481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.