تجلیل شورای شهر از تنها آزاده شهرداری بندرعباس

شورای اسلامی شهر بندرعباس از محمد کرم زاده تنها آزاده شهرداری بندرعباس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز _یک‌شنبه سی‌ام مردادماه_ در چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، با گرامیداشت این روز با بیان خاطرات دوران اسارت این آزاده بزرگوار می‌تواند درسی برای همه ما باشد که برای حفظ دین خدا و پاسداری از مملکت و ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: ما اگر امنیت و اقتداری در جمهوری اسلامی داریم مرهون رشادت‌های شهدا، رزمندگان، آزادگان جانبازان و ایثارگران کشورمان است که با شجاعت و صبر و تحمل خود این عزت را به همه ما دادند، از همه این عزیزان و خانواده آنان قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: این آزادگان سرافراز در دوران اسارت خود در زندان‌های رژیم بعثی، عزتمندانه سختی‌ها را تحمل کردند پس از آزادی هم همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.

جراره با اشاره به جلسه شورای عالی استان‌ها با قالیباف _رئیس مجلس شورای اسلامی_ گفت: در این جلسه موضوع انتخاب شهردار و لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها از موارد مهمی بود که مطرح شد؛ دغدغه‌ای که شاید خانواده شورایی‌ها دارند با طرح مستقیم انتخاب شهردار و فلسفه وجود شوراها تناقض پیدا می‌کند، از نمایندگانمان انتظار داریم تصمیمی که قرار است در این مورد گرفته شود به نفع مردم باشد.

وی اضافه کرد: در انتخاب شهردار چه به رأی مستقیم و چه توسط شوراها، تمام موارد آسیب‌ها و مشکلات آن به صورت ریز، پیش بینی و در نظر گرفته شود و هر تصمیمی که قرار است اتخاذ شود به نفع مردم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و نماینده استان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به موضوع لایحه درآمدی پایدار شهرداری‌ها، تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس در این زمینه کمک کنند که تصمیم‌های مرتبط با درآمد شهرداری‌ها به صورت شفاف بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌های شهرداری‌ها موضوع درآمدها و ارزش افزوده است که تا امروز به صورت شفاف و روشن مطرح نشده و این انتظار را داریم که اگر ما به صورت شفاف بتوانیم درآمدهای خودمان را در شهرداری داشته باشیم. تصمیماتی که برای موضوعات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حتی هزینه‌های جاری شهرداری گرفته شود بر مبنای آن مواردی است که روشن و شفاف باشد که تصمیمات نیز تأثیرگذار باشد.

کد خبر 598463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.