قطع درختان جرائم سنگینی به دنبال دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بی‌تردید قطع و خشکاندن درختان جرائم سنگینی را به همراه دارد و در این مسیر از ظرفیت قوه قضاییه استفاده خواهیم کرد و تمام راهکارها شامل راهکارهای سلبی و ایجابی را برای جلوگیری از تکرار این موضوع به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری، امروز_ شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران در خصوص تکرار موضوع قطع و خشکاندن درختان در تهران، اظهار کرد: نگرانی‌هایی در خصوص قطع و خشکاندن درختان در سطح شهر تهران داریم. بی‌تردید یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم تهران موضوع آلودگی هوا است؛ لذا گسترش و توسعه فضای سبز می‌تواند در این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: در خصوص توسعه فضای سبز این طور نیست که هر زمانی که تصمیم گرفتیم درختی بکاریم و آن درخت رشد کند، یک درخت به زمان زیادی نیاز دارد تا رشد کند و باید از ظرفیت‌های تنفسی تهران را علاوه‌بر توسعه، حراست و نگهداری کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را نیز داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال تکرار این موضوع در تهران باشند و قطع و خشکاندن درختان یک سناریو باشد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید قطع و خشکاندن درختان جرایم سنگینی را به همراه دارد و در این مسیر از ظرفیت قوه قضائیه استفاده خواهیم کرد و تمام راهکارها شامل راهکارهای سلبی و ایجابی را برای جلوگیری از تکرار این موضوع به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 598093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.