۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
دعوا کار دست توخل و کونته داد!

اتحادیه فوتبال انگلیس، سرمربی دو تیم چلسی و تاتنهام را نقره‌داغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس توخل و آنتونیو کونته به دلیل رفتارشان در جریان تساوی ۲-۲ بین چلسی و تاتنهام در بازی هفته گذشته لیگ برتر، توسط اتحادیه فوتبال (FA) جریمه شدند؛ همچنین سرمربی آبی‌ها یک بازی محروم شد، اما این مجازات فعلاً به حالت تعلیق درآمده است.

این دو مربی بیش از یک بار در دربی لندن در استمفوردبریج در روز یکشنبه با هم درگیر شدند؛ یک بار بعد از گل اول تاتنهام و سپس دوباره وقتی بعد از بازی با یکدیگر دست دادند و هر دو کارت قرمز دریافت کردند.

توخل و کونته به چه اتهامی متهم شده‌اند؟

اتحادیه فوتبال این دو نفر را جریمه کرده، اگرچه آن‌ها ممکن است علیه این مجازات، درخواست تجدیدنظر کنند.

در بیانیه‌ای آمده است: «یک کمیسیون مستقل تنظیم مقررات امروز دستور داده است که توماس توخل ۳۵۰۰۰ پوند جریمه شود و برای یک مسابقه محروم شود و آنتونیو کونته به ترتیب پس از نقض قانون E3 FA به ترتیب ۱۵۰۰۰ پوند جریمه شود.»

توخل و کونته اعتراف کردند که رفتارشان پس از سوت پایان بازی لیگ برتر بین چلسی و تاتنهام در روز یکشنبه چهاردهم آگوست ۲۰۲۲، نادرست بوده است و هر دو سرمربی درخواست جلسه دادرسی کردند.

این بیانیه می‌افزاید: این تحریم‌ها قابل تجدیدنظر هستند و محرومیت توخل برای یک مسابقه به‌طورموقت به حالت تعلیق درآمده است تا دلایل کتبی کمیسیون مستقل تنظیم مقررات، اعلام شود.

توخل و کونته درباره این حادثه چه گفتند؟

توخل بعد از بازی اهمیت این حادثه را کم‌اهمیت جلوه داد و در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفت: «این فوتبال احساسی است، نیازی نیست آن را داغ کنیم. ما مربیان احساسی، در کنار خط تماس داریم و بس. اگر بعداً ملاقات کنیم، هیچ مشکلی نخواهد بود. این اتفاق‌ها بین دو رقیب است و اتفاق بدی نیفتاده است.»

او سپس به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: دما هوا بین نیمکت‌ها و تماشاگران گرم بود، همه چیزهایی که می‌خواهید و در مسابقه‌ای مثل اینکه در اوایل فصل برگزار شد، وجود داشت.

کونته سپس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از سر شوخی به تنش بین خود و همتایش در چلسی پرداخت.

او تصویری از توخل منتشر کرد که برای جشن گرفتن گل تیمش در حال دویدن روی زمین مسابقه بود و افزود: "خوشبختم که شما را ندیدم.

کد خبر 597923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.