ملت ایران جنایات استکبار جهانی را فراموش نمی‌کند

امام جمعه بادرود گفت:ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص ایالات متحده آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قاسمی، امروز_ بیست‌وهشتم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه بادرود در خصوص مذاکره رفع تحریم‌ها که این روزها در کانون جنگ روایت‌های نظام سلطه قرار گرفته است، اظهار کرد: غربی‌ها می‌خواهند با اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی متن توافق هسته‌ای مورد نظر خود را به ایران مقتدر اسلامی تحمیل کنند، اما مسئولان کشورمان با شناخت ذات فریب‌کار آمریکایی‌ها، صراحتاً اعلام کردند که هیچ متن یا پیشنهادی را به عنوان متن نهایی به رسمیت نمی‌شناسد.

امام جمعه بادرود گفت: غربی‌ها بارها بدعهدی خود را در مواردی مثل خروج آمریکا از برجام، وقت کشی سه کشور اروپایی و رفع نشدن تحریم‌ها نشان داده‌اند.

وی افزود: سخن مقامات کشور ما این است که تا منافع دولت و ملت ایران تأمین نشود هیچ توافقی را امضا نمی‌کنیم.

قاسمی در ادامه با اشاره به پرتاب ماهواره خیام گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که توانست انحصار فضایی بعضی کشورها را بشکند و در این عرصه حضور پیدا کند.

وی اظهار کرد: ماهواره خیام کاملاً ایرانی و توسط دانشمندان جوان کشورمان ساخته شده است. این ماهواره محدودیت‌هایی را برای دشمنان ما ایجاد کرده و این توانمندی در کنار قدرت پهپادی و موشکی ایران پیامی صریح و سریع برای دشمنان دارد مبنی بر اینکه باید دست از ستیزه‌جویی با جمهوری اسلامی بردارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام قدرت رویارویی با ما و توان مقابله و مقاومت را ندارند؛ مسئولان هم ذره‌ای از مواضع به حق و اصولی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

امام جمعه بادرود با اشاره به سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد گفت: ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان‌شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص ایالات متحده آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: کودتای ۲۸ مرداد از مصادیق غیرقابل انکاری است که یادآوری می‌کند هنگامی که نظام سلطه منافع خود را در خطر ببیند، دموکراسی و آزادی بی‌ارزش و استقلال کشورها به بازی گرفته می‌شود.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه تاریخ جنایت‌های آمریکا به ملت ایران این درس را آموخته است که مستکبران هرگز اصلاح شدنی نیستند، گفت: آنچه تضمین‌کننده استقلال و آزادی مردم ایران است، تنها تبدیل شدن به ایران قوی بوده و قوی شدن ایران نیز در گرو قوی شدن همه مردم ایران است.

کد خبر 597816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.