آخرین گام‌های یونایتد برای جذب کاسمیرو

جذب اورلین شوامنی باعث شد تا کاسمیرو نسبت به برنامه رئال مادرید ناامید شود و گمان می‌کند که جایگاهش در این تیم به خطر افتاده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، منچستریونایتد به طور جدی به‌دنبال جذب کاسمیرو، هافبک برزیلی تیم رئال مادرید است و در روند مذاکرات نیز پیشرفت قابل توجهی حاصل شده که انتظار می‌رود حدود ۶۰ میلیون پوند (۷۲ میلیون دلار) برای این تیم هزینه داشته باشد.

اریک تن هاگ پس از ناامیدی در جذب فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، توجه خود را به هافبکی که تاکنون پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، معطوف کرد. شیاطین سرخ همچنین این هفته به دلیل خواسته‌های بیش از حد ملی پوش فرانسوی، آدرین رابیو، بی‌خیال جذب هافبک یوونتوس شدند.

انتقال کاسمیرو در ابتدا برای شیاطین سرخ یک هدف غیرقابل دسترس بود. آن‌ها تقریباً اطمینان داشتند که رئال مادرید راضی به جدایی این بازیکن نخواهد شد و درخواست به او برای انجام مذاکرت، تیری در تاریکی بود. با این حال پیشرفت مکاتبات تا آنجا زیاد بوده که تصور می‌شود هر چه که باشد این انتقال به زودی نهایی شود.

رسانه‌های اسپانیایی ادعا کرده‌اند که جذب اورلین شوامنی، هافبک جوان فرانسوی باعث شده تا کمی نسبت به برنامه رئال مادرید ناامید شود و گمان می‌کند که جایگاهش در این باشگاه به خطر افتاده است.

این بازیکن ۳۰ ساله با غول‌های اسپانیایی همه چیز را به دست آورده و بدون شک می‌تواند از یک چالش جدید در لیگ برتر استفاده کند. باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است که مشکلی با فروش این بازیکن ندارد و همه چیز به خود او و آنچلوتی بستگی دارد.

باشگاه منچستر یونایتد در حال حاضر شرایط کاسمیرو را بررسی می‌کند تا بتواند انتقال را به‌زودی نهایی کند. نکته جالب توجه این است که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و منچستر باشگاهی است که نتوانسته جواز معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا را کسب کند؛ مسئله‌ای که می‌تواند مانع انتقال هر بازیکن مطرحی به منچستر شود.

دی یونگ در تمام تابستان هدف اصلی تن هاگ بوده و سرمربی منچستریونایتد متقاعد شده بود که با بازیکنی که با او در آژاکس کار می‌کرد، دوباره متحد خواهد شد. علیرغم اینکه منچستریونایتد با بارسلونا بر سر مبلغ ۷۱ میلیون پوند (۸۵ میلیون دلار) به توافق رسید، تمایل نداشتن دی یونگ به ترک نیوکمپ مانع بزرگی بر سر انتقال بود.

در حالی که علاقه تن هاگ به دی یونگ منتفی نشده، اما کاسمیرو بازیکنی است که در کلاس جهانی می‌تواند جایگزین ملی پوش هلندی شود و نیازهای منچستر در میانه زمین را برآورده کند.

کد خبر 597784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.