برنامه عجیب مشاور پاری‌سن‌ژرمن برای بازیکنان این تیم!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است. بسته خبری امروز __ جمعه بیستم و هشتم مرداد ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد امیدوار است در چند روز آینده کاسمیرو، هافبک رئال مادرید را با مبلغ نزدیک به ۶۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد و همچنین اکنون کاملاً توجه خود را به کودی گاکپو، وینگر پی اس وی آیندهوون معطوف کرده است که حدود ۳۴ میلیون پوند هزینه دارد.

* یک گزینه جایگزین برای منچستریونایتد در صورت جذب نشدن گاکپو، یانیک کاراسکو، مهاجم اتلتیکو مادرید است که پس از رد پیشنهاد ۶۷.۶ میلیون پوندی منچستریونایتد برای آنتونی از آژاکس که اولین انتخاب آنها بود، ۲۵.۵ میلیون پوند قیمت دارد.

* چلسی می‌خواهد پیش از آنکه تابستان آینده به اهداف خود از جمله کریستوفر انکونکو، مهاجم لایپزیگ، پیشنهاد دهد، قراردادی را با پیر امریک اوبامیانگ به‌عنوان یک راه‌حل موقتی امضا کند.

* منچستریونایتد و چلسی پیشتاز تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر هستند که در دو هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خریدهای بیشتری هستند.

تایمز:

* چلسی خوشبین است که با پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا به توافق برسد زیرا انجام مذاکرات بیشتر برای این هفته برنامه ریزی شده است.

* در بحبوحه ادعاها مبنی بر رسیدگی نکردن عادلانه نمایندگان مجلس یورکشایر در مورد ماجرای "عظیم رفیق" بازیکن کریکت انگلیسی، درخواست‌ها برای تحقیق عمومی در مورد رسوایی نژادپرستی انجام شده است.

دیلی میل:

* جاش هریس، یکی از مالکان کریستال پالاس، در شرکت سهام خصوصی آپولو، که در حال مذاکره انحصاری برای خرید سهام منچستریونایتد هستند، مشارکت دارد.

* فولام قرار است با رم برای جذب جاستین کلایورت، به صورت قرضی با گزینه خرید ۱۰ میلیون پوندی به توافق برسد.

* منچستریونایتد به دنبال جذب آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی اورتون است.

سان:

* منچستریونایتد با تمدید قرارداد یورین تیمبر با آژاکس، ضربه دیگری را در راه جذب هدف نقل و انتقالات تابستانی خود، متحمل شد.

* قیمت سهام منچستریونایتد در بورس نیویورک (NYSE) در بحبوحه علاقه جیم رتکلیف به خرید این باشگاه به شدت افزایش یافته است.

* باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تیمش را از نوشیدن کوکاکولا و آیس تی منع کرده است زیرا مشاور جدید باشگاه، لوئیس کامپوس تصمیم به استخدام یک متخصص تغذیه برای تیم به عنوان یکی از اولین حرکت‌های مهم خود در باشگاه گرفته است.

* یکی از هواداران منچسترسیتی به دلیل حمله به زمین بازی که منجر به حمله رابین اولسن دروازه‌بان استون ویلا شد، به مدت سه سال محروم شد.

دیلی میرر:

* تاتنهام به هشتمین خرید تابستانی خود نزدیک می‌شود و آماده می‌شود تا با امضای قرارداد با اشلی فیلیپس ستاره بلکبرن روورز، تیم‌هایی مانند چلسی و منچستریونایتد را که خواهان این بازیکن بودند شکست دهد.

* ویرجیل فن دایک پذیرفته است که دیدار لیورپول و منچستریونایتد در اولدترافورد "بسیارمهم" است و هر دو تیم با ناامیدی و بسیار بد، شروع فصل را آغاز کرده‌اند.

دیلی رکورد:

* انتقال بالقوه موسی دمبله به منچستریونایتد ممکن است با پیشنهاد یوونتوس از بین برود، آنها مطمئن هستند که می‌توانند سلتیک را راضی به این انتقال کنند.

* سیاد هاکسابانوویچ وبنگر مونته نگرویی، به انتقال دائمی از روبین کازان به سلتیک نزدیک‌تر می‌شود، زیرا باشگاه سابقش جورگاردنز به نظر می‌رسید که از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای جذب مجدد او دست بکشد.

کد خبر 597780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.